Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Word har et problem og må lukkes. Data som ikke har blitt lagret vil dessverre gå tapt. I det siste har det skjedd flere ganger at jeg har fått denne feilmeldingen, gjerne mens jeg sitter og skriver. Lagrer jo ikke for hver eneste setning, selvom jeg har blitt flinkere til å trykke på knappen. Likevel har jeg mistet deler av oppgaven min når dette har skjedd, uansett er det irriterende. Har sendt oppgaven min til meg selv på mail mange ganger, så den finnes ganske komplett der ute i internettet heldigvis, men likevel!! I dag skjedde det noe nytt, hele Word hang seg og jeg fikk ikke trykket på noen ting. Det virket ikke som om det var selve pc'n for jeg kunne åpne vinduer over Word, men jeg kunne ikke lukke Word vinduene, åpne nye eller noe som helst. Tilslutt ble jeg så lei at jeg skrudde av, men da fikk jeg ny feilmelding om at vinduer i Word må lukkes før man avslutter. Jammen!! Jeg fikk jo null respons! Fikk skrudd av tilslutt da, med jentemetoden, holde knappen inne leeenge. Jeg er redd for at det skal skje som med meg som på den reklamen "Fatal Error" og alt jeg har blir slettet, skriver jo hovedoppgave... Er det noe jeg kan gjøre folkens? Jeg vet at jeg kan ta backup selvfølgelig, men jeg trenger pc'n min. Forresten så bruker jeg XP.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Høres ut som set spyware-/virusproblem sånn med en gang, selv om det er litt vanskelig å si. Ta en overhaling av PC-en med antispyware, antivirus og register-cleaning.
Gjest Gjest_Lillemy_* Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Hadde samme problem på min gamle pc. Fant ut at den nok var utdatert, for mange store tunge programmer, og kanskje også virus eller feil...Fikk iallefall ikke orden på problemet uansett hvor mye jeg ryddet og fikset, så jeg kjøpte en ny. Men siden du har XP, er det en forholdsvis ny pc da, med mye ledig kapasitet?
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har 50 GB ledig plass på maskinen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå