Gå til innhold

22 og han 34, ok?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her må du nesten begrunne hvorfor isåfall ;) 

Anonymkode: b509a...97c

Ikke noe annen begrunnelse enn at jeg synes det er for stor aldersforskjell. Det er jo veldig subjektivt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ikke? Hva skjedde?

Anonymkode: 7ea78...c15

Forskjellige  behov. For meg så er kommunikasjon viktig. Og modenhet.

Vi hadde det bra en periode sammen. Men så ville han være fysisk raskt, sex etter 4-5 dates. Jeg ville avvente, han godtok ikke det. Ble raskt kald. Jeg ventet grunnet litt problemer med underlivet mitt og for jeg ikke stolte på han. Så var han ikke flink med kommunikasjon. Pratet jeg om noe så ville han ikke høre på meg. Åpnet seg ikke opp gjennom samtaler. Jeg gjorde det. Men fysisk ville han være uten den gode kommunikasjonen, var veldig betatt av han. Men ja han var jo mye av og på. Og svært umoden. Kompisene var hakket verre de kom med frekke kommentarer.... det var han som gråt på første date som jeg fortalte om. Ja meget rar fyr. Men ellers litt snill

Anonymkode: 303de...aac

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kommer an på personene. Det finnes nok dessverre en del 34 år gamle menn som er mindre modne enn mange 22 år gamle jenter…

Anonymkode: 60106...ea9

True, veldig true.

Skrevet

Og tilføye ekstra: han ville HA forhold, men samt som han ikke gjorde innsats.... sa han hadde lite erfaring med kvinner. 

Skrevet

Ville stusset veldig over de kognitive og sosiale ferdighetene til en mann på 34 som vurderte en 22-åring som en potensiell partner.

Anonymkode: e4372...35a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville stusset veldig over de kognitive og sosiale ferdighetene til en mann på 34 som vurderte en 22-åring som en potensiell partner.

Wow du har så mye å lære.

• Liker 3
Skrevet

Hva med dame 35 og mann 21?😅🚑

Anonymkode: 2f858...eb2

• Liker 2
Skrevet

Hva med dame 35 og mann 25? Vi har flyttet sammen og trives i hverandres selskap.

Anonymkode: a796c...849

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Alle som spør om dette inne på et forum, vet vel svaret selv. Man spør ikke om dette om det føles rett. 

Anonymkode: c1988...2b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker jo noen ganger litt sånn "shit jeg er 10 år eldre enn han". Men vi funker så bra sammen, så fornekter aldersforskjellen litt..

Anonymkode: a796c...849

Skrevet

Han er vel klar til famile og giftemål. Er du det?
Er 35 og kunne aldri blitt sammen med noen på 22, vi er på heeeelt forskjellige steder i livet.

Anonymkode: 509eb...463

Skrevet

Statistisk sett er det ekstremt liten sjanse for at et sånt forhold vil fungere. Er dere på samme bølgelengde nå, vil du mest sannsynlig ha vokst fra han når du blir eldre. Regelen alder/2+7 er der av en grunn. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Wow du har så mye å lære.

Please lær meg 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Forskjellige  behov. For meg så er kommunikasjon viktig. Og modenhet.

Vi hadde det bra en periode sammen. Men så ville han være fysisk raskt, sex etter 4-5 dates. Jeg ville avvente, han godtok ikke det. Ble raskt kald. Jeg ventet grunnet litt problemer med underlivet mitt og for jeg ikke stolte på han. Så var han ikke flink med kommunikasjon. Pratet jeg om noe så ville han ikke høre på meg. Åpnet seg ikke opp gjennom samtaler. Jeg gjorde det. Men fysisk ville han være uten den gode kommunikasjonen, var veldig betatt av han. Men ja han var jo mye av og på. Og svært umoden. Kompisene var hakket verre de kom med frekke kommentarer.... det var han som gråt på første date som jeg fortalte om. Ja meget rar fyr. Men ellers litt snill

Men han var 36 og du 23? Hva sa kompisene, var det aldersforskjellen? 

Skrevet

Alt for lite, minimum 50 år før det kalles mann, bare gutter under det. 

Anonymkode: 9b500...e03

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men han var 36 og du 23? Hva sa kompisene, var det aldersforskjellen? 

Jeg var på besøk hos fyren, så kom 2 kompiser på besøk. Så snakket vi om div ting, så sier kompisen til han fyren: ja skal du hos xx (meg) for å skaffe deg noe, f.eks du får morrabrød av hu sikkert? Dette syns jeg var heelt på kanten, ærlig talt. Umoden mann. Den type kompiser har han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her må du forklare deg nærmere. Kan ikke en på 22 være moden nok? 

Anonymkode: 42b9e...344

Skrevet

Hva om en mann på 44 og en dame på 32 finner hverandre. Er det ok? Aldersforskjellen er like stor som det TS spør om. 

Og hva om en dame på 44 og en mann på 32 finner hverandre, er det OK?

Jeg mener at 12 års aldersforskjell kan fungere fint. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva om en mann på 44 og en dame på 32 finner hverandre. Er det ok? Aldersforskjellen er like stor som det TS spør om. 

Og hva om en dame på 44 og en mann på 32 finner hverandre, er det OK?

Jeg mener at 12 års aldersforskjell kan fungere fint. 

Det handler ikke bare om antall år, men hvor gammel man er. Om en person er 80, kan man helt fint ha et forhold til en på 50. Om en person er 22 og den andre er 34, er det sannsynlig at 34-åringen er umoden og ser etter en umoden partner, mens 22-åringen sannsynligvis er moden for alderen, og vil derfor fort "vokse fra" 34-åringen. Om du hadde sagt 37 og 25, hadde jeg sagt null stress.

Endret av Helene1982
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er aldersforskjellen stor?

Anonymkode: 130b0...c3b

Det vet vel du best selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...