Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 jeg lurer på en ting ang. msn. før (gjelder det også nå?) var det mulig å gjøre en innstilling, der man fikk opp en beskjed (slik som man gjør når kontakter logger seg på) når kontakter blir borte til pålogga, eller opptatt til pålogga? noen som vet hvor jeg kan stille dette inn??
Gjest vet Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Du må gå inn på Verktøy - Alternativer - Varsler og lyder Der kan du velge (hake av) for det du ønsker. Verktøy finn du på verktøylinjen som er øverst (husk at du må ha bilderammen aktivert for å se verktøylinjen)
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 hmm.... her stiller jeg jo bare inn "når kontakter logger seg på, når jeg mottar en melding, når jeg mottar e-post, lyder når kontakter logger seg på eller sender meg en melding"? Jeg vil vite hvordan jeg stiller inn: når kontakter blir "borte til pålogga" osv.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Har aldri sett den funskjonen jeg...
Gjest vet Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 før (gjelder det også nå?) var det mulig å gjøre en innstilling, der man fikk opp en beskjed (slik som man gjør når kontakter logger seg på) når kontakter blir borte til pålogga, eller opptatt til pålogga? ← hmm.... her stiller jeg jo bare inn "når kontakter logger seg på ← Dette er akkurat det samme. Når du haker av for å få varsel - Vis varsler når kontakter kobler til - så får du varsel (den lille firkanta boksen nederst til høyre) når kontaktene dine kobler seg på, logger seg av, er inaktive etc. Selvfølgelig kunne Microsoft kalt det for -Vis varsel når kontakter endrer påloggingsstatus- men jeg regner med de trodde det var lettere for folk flest å forstå -Vis varsler når kontakter kobler til- Har du prøvd ut det jeg foreslo? Husk at det er viktig at kontaktene faktisk endrer statusen sin før du kan se en virkning. NB. Husk at en grunn til at noen kontakter som tidligere har vært mye aktiv alltid står som frakoblet, kan være at de har blokkert deg. Har aldri sett den funskjonen jeg... ← Hvilken versjon av MSN Messenger har du? Har du 7.0 eller 7.5 så må du huske å vise hele bilderammen for å få opp verktøylinjen. Den får du opp ved å klikke på knappen øverst i venstre hjørne (to "piler" opp og ned) eller ved å trykke på ALT-tasten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå