Gå til innhold

Tips fra meg: Erstatning for Loreal Double extension mascara

Blåklokk1

Anbefalte innlegg

Inspirert av en annen tråd om mascara, ville jeg bare fortelle om min erfaring rundt erstatning for denne mascaraen. Det jeg likte så godt med den var at man kunne fjerne den med bare vann, og at det måtte være over 38 grader for å ta den bort. Så man kunne fin gå i regnet uten å bli vaskebjørn. 

I tillegg så følte jeg at det ble så bra volum og lengde, og var generelt så fornøyd at jeg brukte den i veldig mange år. Ble derfor så fortvila da den forsvant. 

Jeg kjøpte alle Loreal sine mascara som var doble (rød, blå, svart) og prøvde de ut, men de funka ikke på meg i det hele tatt. Jeg ble fort svart rundt øynene, og selv om man kunne fjerne med vann til en viss grad, måtte jeg gnikke på øynene. 

Men så kom jeg over den Air Volum "Waterproof" , turkise, og den er jeg såå fornøyd med! Selv om den ikke er dobbel så synes jeg den ligner veldig på extension mascaraen. Jeg bare "drar" av mascaraen forsiktig med varmt vann og trenger ikke gnikke noe for å få den bort. 

Får samme volum og lengde med den også. 

Man har jo gjerne forskjellige erfaringer, men dette er ihvertfall min 😊 Og siden jeg måtte teste ut endel så ville jeg bare komme med tips til dere som savner Double extension mascaraen. Kanskje den er noe for deg også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt denne🤗

Sitter fint på meg hele dagen,gjennom natten og hvis jeg ikke orker å ta den bort om kvelden. Er ikke svart under øynene dagen etter,engang.

Og veeeldig enkel å fjerne med en microfiberklut🤗

image.png.abf21c026d632d758c549357b6cf93cc.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåklokk1 skrev (14 timer siden):

Inspirert av en annen tråd om mascara, ville jeg bare fortelle om min erfaring rundt erstatning for denne mascaraen. Det jeg likte så godt med den var at man kunne fjerne den med bare vann, og at det måtte være over 38 grader for å ta den bort. Så man kunne fin gå i regnet uten å bli vaskebjørn. 

I tillegg så følte jeg at det ble så bra volum og lengde, og var generelt så fornøyd at jeg brukte den i veldig mange år. Ble derfor så fortvila da den forsvant. 

Jeg kjøpte alle Loreal sine mascara som var doble (rød, blå, svart) og prøvde de ut, men de funka ikke på meg i det hele tatt. Jeg ble fort svart rundt øynene, og selv om man kunne fjerne med vann til en viss grad, måtte jeg gnikke på øynene. 

Men så kom jeg over den Air Volum "Waterproof" , turkise, og den er jeg såå fornøyd med! Selv om den ikke er dobbel så synes jeg den ligner veldig på extension mascaraen. Jeg bare "drar" av mascaraen forsiktig med varmt vann og trenger ikke gnikke noe for å få den bort. 

Får samme volum og lengde med den også. 

Man har jo gjerne forskjellige erfaringer, men dette er ihvertfall min 😊 Og siden jeg måtte teste ut endel så ville jeg bare komme med tips til dere som savner Double extension mascaraen. Kanskje den er noe for deg også? 

Air er en tube mascara i likhet med dobel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensai 38 C er også samme type teknologi, sånn som kun går av i lunkent vann. Den har de i flere varianter. https://www.vita.no/search?q=sensai+mascara 

Det var der jeg oppdaget den typen maskara først, men så byttet jeg til den røde og hvite fra loreal som har gått ut nå for den var billigere. Men jeg brukte aldri den hvite siden, da, så sånn sett like greit at de har byttet den ut med en vanlig maskara og bare kalt den vannfast.  

Anonymkode: a257d...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (17 timer siden):

Jeg liker veldig godt denne🤗

Sitter fint på meg hele dagen,gjennom natten og hvis jeg ikke orker å ta den bort om kvelden. Er ikke svart under øynene dagen etter,engang.

Og veeeldig enkel å fjerne med en microfiberklut🤗

image.png.abf21c026d632d758c549357b6cf93cc.png

To spørsmål: hvordan unngår du at den smitter over på puten på natta? Den går ikke bort fra tekstiler😝

Og skraper ikke mikrofiberklut opp huden, særlig sensitiv øyehud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

To spørsmål: hvordan unngår du at den smitter over på puten på natta? Den går ikke bort fra tekstiler😝

Og skraper ikke mikrofiberklut opp huden, særlig sensitiv øyehud?

Den smitter ikke på puten,merkelig nok🙈og microfiberkluten er mild å fjerne sminke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (På 26.11.2022 den 7.01):

Den smitter ikke på puten,merkelig nok🙈og microfiberkluten er mild å fjerne sminke med.

Men den maskaraen er kanskje ikke sånn som de andre vi snakker om her i tråden, som går av i lunkent vann? Bare vanlig maskara? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men den maskaraen er kanskje ikke sånn som de andre vi snakker om her i tråden, som går av i lunkent vann? Bare vanlig maskara? 

Jeg mener å ha hørt flere som sier den går bort med bare vann🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...