NiceOrNothing Skrevet 26. november 2022 #41 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 22.14): Hei! er i et langvarig forhold, vi kjenner hverandre inn og ut. Av og til kjenner jeg på lysten av å ta bilde av erigert pikk, enten i senga, eller en liten snap video før jeg går i dusjen. Ikke ofte. Er dette noe dere damer synes er for dumt, og at det ikke gir dere noe som helst? er det bedre å evnt bare knipse er bilde av bokseren og man skal sende noe i hele tatt? Anonymkode: efd5f...cc4 Føler at folk som sender bilde av tissen sin er fem år i hodet . Men hver sine interesser 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #42 Skrevet 26. november 2022 Jeg tenner på når mannen sender meg bilder av penisen hans. Det gir meg større rom for bildene jeg fantaserer om.. Ett bilde eller film mens jeg sitter på jobb, der han onanerer, gjør meg faktisk super kåt og tent. Og kan gjerne finne på å overfalle mannen naken i det han kommer inn døra hjemme (jeg er alltid hjemme før han). Tror ikke han helt har skjønt konteksten i hvorfor det er sånn, men jeg elsker det. Kvinne 42, samboere i 9 år. Anonymkode: 59b91...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #43 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg tenner på når mannen sender meg bilder av penisen hans. Det gir meg større rom for bildene jeg fantaserer om.. Ett bilde eller film mens jeg sitter på jobb, der han onanerer, gjør meg faktisk super kåt og tent. Og kan gjerne finne på å overfalle mannen naken i det han kommer inn døra hjemme (jeg er alltid hjemme før han). Tror ikke han helt har skjønt konteksten i hvorfor det er sånn, men jeg elsker det. Kvinne 42, samboere i 9 år. Anonymkode: 59b91...bc3 Det er jo slike settinger som gjør at par kan ha et rikt sexliv👍 Har gjort det samme selv, og det har endt opp med å få av klær i gangen, og rett inn på stuegulvet og knulle som kaniner🤛😄 De som ikke noe fan å få slik, selv om de er i stabilt forhold, må ha det utrolig kjedelig er min mening. Anonymkode: cbfdb...796 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #44 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hadde anmeldt deg Anonymkode: 7ac2b...193 Du hadde anmeldt kjæresten din pga av et penisbilde?… OK 😂 Altså TS, om dama di liker dette eller ikke kan bare hun svare deg på. Noen damer vil andre ikke, du kommer ikke lenger her inne enn at du ser at smaken er som baken. Anonymkode: d3b6a...783
DeLorean Skrevet 26. november 2022 #45 Skrevet 26. november 2022 Hadde anmeldt deg...haha. KG er morsomt! 🤣 Jeg håper jeg kan sende litt pirrende bilder i mitt neste forhold og vil gjerne at det går begge veier. Savnet det med eksen. Hun brydde seg ikke... En veldig fornøyd med penisen min.
Scoops Skrevet 26. november 2022 #46 Skrevet 26. november 2022 Jeg liker veldig godt at mannen sender meg slike bilder eller filmsnutter. Jeg tenner på det og gleder meg enda mer til vi møtes så jeg kan få kose meg med den i virkeligheten og 3
Elaine Marley Skrevet 27. november 2022 #47 Skrevet 27. november 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #48 Skrevet 27. november 2022 Elsker det! Kan ikke få nok. Skjønner ikke de kvinnene som ikke syns penis er fin å se på. Min partner sin er ihvertfall helt fantastisk! Blir så sykt kåt av å få bilder av den. Anonymkode: cacd0...4b4 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #49 Skrevet 27. november 2022 Hadde elsket å få det av kjæresten her 🤩 Anonymkode: 61af9...d5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå