AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Skrevet 24. november 2022 Hei! er i et langvarig forhold, vi kjenner hverandre inn og ut. Av og til kjenner jeg på lysten av å ta bilde av erigert pikk, enten i senga, eller en liten snap video før jeg går i dusjen. Ikke ofte. Er dette noe dere damer synes er for dumt, og at det ikke gir dere noe som helst? er det bedre å evnt bare knipse er bilde av bokseren og man skal sende noe i hele tatt? Anonymkode: efd5f...cc4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Skrevet 24. november 2022 Gir meg ingen verdens ting. Typen prøver seg en gang i blant når jeg sender nakensnaps, men han kunne helst latt være. Blir mye, mye mer kåt av at han bruker ord og sender en melding om at han er hard og har lyst på meg for eks. Anonymkode: 7ac28...d9a 7 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #3 Skrevet 24. november 2022 Jeg hadde elsket det. Prøver å få kjæresten til å sende bilde oftere men han syns det er kleint. K33 Anonymkode: d6ed7...d2b 5 1
herzeleid Skrevet 24. november 2022 #4 Skrevet 24. november 2022 Sitat Bilde av pikken din til dama 1 1 1
SlemUlv Skrevet 24. november 2022 #5 Skrevet 24. november 2022 Digger bilder av kroppen til partnerene mine. Spør din partner. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #6 Skrevet 25. november 2022 Tar gjerne i mot bilde jeg 🤩 Får ofte bilde av bokser å man ser godt det er noe innafor der 😋 men uten bokser er enda bedre 🤤 Anonymkode: 34fa0...adc 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #7 Skrevet 25. november 2022 Det spørs helt på situasjonen. I en sexting-situasjon elsker jeg å få bilder av partner. Om jeg får det helt random kan jeg bli litt paff. Snakk med partneren din du Anonymkode: 36bf4...6d5 1 1
Embla Othea Skrevet 25. november 2022 #8 Skrevet 25. november 2022 (endret) Nei. Jeg vil ikke ha bilde av pikken til mannen. Jeg blir ikke kåt i det hele tatt. Endret 25. november 2022 av Embla Othea 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #9 Skrevet 25. november 2022 Nei, det gir meg ingenting, spesielt hvis det kommer helt ut av det blå. Det er andre kroppsdeler jeg heller vil ha bilde av. Men aller helst ord. Det er mye mer tennende at han beskriver hvor kåt han er og hvor lyst han har på meg, enn et bilde av en pikk. Anonymkode: 4bacf...385 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #10 Skrevet 25. november 2022 Nei takk, virkelig ikke, kan knapt komme på noe som er mer avtennende. Et sexy bar overkropp bilde med definerte muskler derimot, da er jeg med Anonymkode: b34cd...f05 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #11 Skrevet 25. november 2022 Av en jeg har en seksuell relasjon med (son en kjæreste) syns jeg det kan være hot å få dickpick så lenge den har en grei størrelse så den er visuelt tiltrekkende. Og med en tekst ala "en til her som gleder seg til neste gang vi ses ;)" eller "gjør meg hard bare av å tenke på deg" MEN viktig at det ikke skjer for ofte. En gang eller to i mnd er mer enn nok og du merker nok fort på dama om hun liker sånt og setter tilbake eller om hun ignorerer å syns det blir tragisk Anonymkode: 19fba...a04
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #12 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): kjenner jeg på lysten av å ta bilde av erigert pikk, enten i senga, eller en liten snap video før jeg går i dusjen. Ikke ofte. Er dette noe dere damer synes er for dumt, og at det ikke gir dere noe som helst? Anonymkode: efd5f...cc4 Personlig syntes jeg det er best å la være. Jeg syntes det er infantilt og kleint. Gir meg absolutt ingen ting annet en litt oppgitthet. Men jeg respekterer selvfølgelig at andre opplever det annerledes. Eneste som kan gi deg et nyttig svar, er kjæresten din. Anonymkode: 9ee6f...e0a 2
Mann-1982 Skrevet 25. november 2022 #13 Skrevet 25. november 2022 Jeg får god respons på mine bilder. Ikke nærbilde av pikken, men kroppsbilder med hard pikk i bildet. Får våte tilbakemeldinger på det. Må ikke bli for ofte etter min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #14 Skrevet 25. november 2022 Hadde anmeldt deg Anonymkode: 7ac2b...193 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #15 Skrevet 25. november 2022 Gjesp. Nei. Anonymkode: 99dc9...88d 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #16 Skrevet 25. november 2022 Kan ikke nekte for å ha sendt bilde av kølla, Diesel Size, til min mangeårige(20+) samboer. Hennes reaksjon? Positiv👍 Hvordan påvirket det relasjonen? Hun forventet sex samme dag♥️ Men, mitt synspunkt om bilder til vage, random partnere, må være noe av det dummeste en mann kan gjøre. Så, vit på forhånd at bildene er ønsket. Hvis ikke, gi faen. Noe annet er helt løk. Ja løk. Tog du an😂 Anonymkode: 07be6...28c 2
Blåjojo Skrevet 25. november 2022 #17 Skrevet 25. november 2022 Kanskje greit å sende bilde av/i boxern først om du ikke vil spørre henne. Så får du nok en grei pekepinn på hva hun synes er greit. Vi sender litt bilder av og til for å tirre hverandre, men ikke av kjønnsorgan.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #18 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde anmeldt deg Anonymkode: 7ac2b...193 Oj! Her har vi en vinner. Gjett hvilken pris du får. Anonymkode: f0f10...05f 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #19 Skrevet 25. november 2022 Kunne godt tenkt meg det, tror jeg. Eller, vet ikke før jeg hadde fått det egentlig. Og han ville ALDRI funnet på noe sånn. Anonymkode: 1a926...0e3 1
Sphere Skrevet 25. november 2022 #20 Skrevet 25. november 2022 Virker som det er veldig individuelt. I tillegg kommer det jo selvsagt an på konteksten. Noen liker jo ikke slike bilder i det hele tatt, mens andre blir tent. Samtidig er det ikke alltid det passer, selv om hun i prinsippet liker slike bilder. I tillegg er det viktig å ikke overdrive hyppigheten. Jeg hadde en ff som virkelig elsket at jeg sendte slike bilder, men jeg sørget for at det ble sendt kun etter sexting, og gjerne samme dag jeg skulle til henne. Da ble det på en måte et skikkelig langt forspill med oppbygging, slik at vi begge var klare som pokker da jeg endelig kom til henne. Grunnregelene er likevel ganske grei. Hun er ikke like opptatt av penis som det du er. De fleste kvinner liker ikke å få dick pics. Ikke send uoppfordret, og iallefall ikke til ukjente. Du ville vel ikke blottet deg for ukjente på gata? Eller venner og bekjente sånn helt uten videre? Og vet du at vedkommende liker det, så ikke overdriv. Plutselig kan det bli mindre morsomt. Lodd stemningen først. Er hun riktig type, kan det være spennende å sende bilde i «upassende» settinger. Er hun ikke, blir det bare kleint og teit. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå