The Kavorka Skrevet 27. august 2023 #361 Del Skrevet 27. august 2023 (endret) Pipaluk skrev (15 minutter siden): Aha, bare leste litt feil. Men han Morten - kanskje Norges mest kjente "rullestolinfluenser" - hadde reagert på noen av uttalelsene til GKN. Han hadde visst bl.a. sagt at han heller ville dø enn å sitte i rullestol https://www.aftenposten.no/norge/i/0QJyeG/geir-kaare-deler-om-livet-i-rullestol-det-har-satt-fyr-paa-internett Endret 27. august 2023 av The Kavorka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 27. august 2023 Forfatter #362 Del Skrevet 27. august 2023 The Kavorka skrev (51 minutter siden): Men han Morten - kanskje Norges mest kjente "rullestolinfluenser" - hadde reagert på noen av uttalelsene til GKN. Han hadde visst bl.a. sagt at han heller ville dø enn å sitte i rullestol https://www.aftenposten.no/norge/i/0QJyeG/geir-kaare-deler-om-livet-i-rullestol-det-har-satt-fyr-paa-internett Jeg har ikke hørt podcasten. Det er lov å føle som GK. Jeg hadde nok også fått en sammenbrudd av å ende opp med så store skader. Men man bør likevel tenke over hva man sier offentlig. Og hvordan man sier det. Noen burde absolutt hatt kommunikasjonsrådgiver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 27. august 2023 #363 Del Skrevet 27. august 2023 Pipaluk skrev (1 time siden): Jeg har ikke hørt podcasten. Ikke jeg heller og jeg vet ikke om jeg skal høre den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 27. august 2023 #364 Del Skrevet 27. august 2023 3 hours ago, Pipaluk said: Jeg har ikke hørt podcasten. Det er lov å føle som GK. Jeg hadde nok også fått en sammenbrudd av å ende opp med så store skader. Men man bør likevel tenke over hva man sier offentlig. Og hvordan man sier det. Noen burde absolutt hatt kommunikasjonsrådgiver. Helt enig i det, og Morten Skau prøvde bare å få ham til å tenke litt mer positivt. Viktig å få frem at Morten sendte GK en personlig melding på Instagram hvor han sa at han hadde møtt GKs assistent og derfor ville skrive til GK og håpet han kunne bli litt mindre negativ - GK la da den private meldingen ut på sin story, med 95 tusen følgere, og var som vanlig veldig høylytt og kritisk. Morten sa i podcasten at han syntes det var ekstremt ubehagelig og bare hadde villet starte en dialog, ikke en offentlig debatt. I podcasten sier GK også noe om at ingen andre sender så mange eposter til forskere osv. enn ham, ingen leser så mye forskning om ryggmargsskader som ham, etc. og mener at det at han ikke har akseptert skaden sin gjør at han kjemper hardere enn alle andre med lignende skader... Veldig sånn "I'm not like the other girls"-energi! Ah, han prøver også å komme med stikk mot Oslo kommune (som om de bryr seg!) ved å stadig snakke om at han har en assistent betalt av Oslo kommune og at det er så deilig. Tar litt tid før Morten skjønner at det er et stikk. Podcasten gikk live fredag morgen, altså før anken ble kjent, og ble spilt inn ca. en uke før tror jeg. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsier Skrevet 28. august 2023 #365 Del Skrevet 28. august 2023 Fru Uperfekt skrev (På 25.8.2023 den 20.01): Muligheten er jo alltid tilstede men det er skyhøye odds på at denne anken ikke vil bli godkjent Hæ? Det er skyhøye odds for at lagmannsretten ikke vil godkjenne anken i denne saken? Eller blandet du nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 28. august 2023 #366 Del Skrevet 28. august 2023 Nyland har allerede fått helsehjelp for flere millioner. Samtidig tar mer enn 600 mennesker livet sitt hvert eneste år, og mange av dem får ikke engang behandling til en verdi av et par tusenlapper. 9 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 28. august 2023 #367 Del Skrevet 28. august 2023 Fra facebook: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 28. august 2023 #368 Del Skrevet 28. august 2023 Gikk akkurat inn på Instagram og GK legger nå ut en serie med stories som er skrevet som en allegori hvor han ber følgerne lese alle storiene og så komme med sine meninger eller noe sånt... Med dramatisk musikk og full pakke. Nei, GK, vi kommer ikke til å endre syn på dette bare fordi du har skrevet en historie om en person som kjører av veien på et sted det ikke er strødd og deretter saksøker... Og vi kommer i hvert fall ikke til å si meningen vår på insta når vi vet hvordan du behandler folk som er kritiske til din rettsak. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 28. august 2023 #369 Del Skrevet 28. august 2023 Aranciata skrev (1 minutt siden): ...skrevet en historie om en person som kjører av veien på et sted det ikke er strødd og deretter saksøker Jøss, har han gjort det?! Alle vet vel at man må kjøre etter forholdene... Akkurat som at man må sjekke dybde osv FØR man hopper ut fra en brygge med hodet først. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. august 2023 Forfatter #370 Del Skrevet 28. august 2023 Aranciata skrev (3 minutter siden): Gikk akkurat inn på Instagram og GK legger nå ut en serie med stories som er skrevet som en allegori hvor han ber følgerne lese alle storiene og så komme med sine meninger eller noe sånt... Med dramatisk musikk og full pakke. Nei, GK, vi kommer ikke til å endre syn på dette bare fordi du har skrevet en historie om en person som kjører av veien på et sted det ikke er strødd og deretter saksøker... Og vi kommer i hvert fall ikke til å si meningen vår på insta når vi vet hvordan du behandler folk som er kritiske til din rettsak. Har han lukket insta-profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. august 2023 Forfatter #371 Del Skrevet 28. august 2023 (endret) The Kavorka skrev (20 timer siden): Fra facebook: Er litt redd for at det bryter med copyright å legge ut dette fra facebooken hans. Han tolker tydeligvis dette som en slags personlig vendetta. Oslo kommune er ikke B-gjengen som skal komme og ta ham. De anker fordi de er prinsipielt uenige om ansvarsforholdet i saken. Det er mulig de taper. Det er mulig de vinner. Ingenting vet vi før partene har møttes i lagmannsretten. Endret 29. august 2023 av Pipaluk 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 28. august 2023 #372 Del Skrevet 28. august 2023 The Kavorka skrev (13 minutter siden): Fra facebook: Til pass for ham. Håper han taper så det synger. For en ufyselig fyr. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 28. august 2023 #373 Del Skrevet 28. august 2023 23 minutter siden, Pipaluk said: Har han lukket insta-profil? Ja, jeg la ham til tidligere i år, tror han aksepterer de fleste. Jeg har screenshottet alle disse rare storiesene, kan sende på personlig melding om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. august 2023 Forfatter #374 Del Skrevet 28. august 2023 Aranciata skrev (2 minutter siden): Ja, jeg la ham til tidligere i år, tror han aksepterer de fleste. Jeg har screenshottet alle disse rare storiesene, kan sende på personlig melding om du vil. takk for tilbudet. Fulgte han for noen måneder siden. Jeg tror han gjorde profilen privat etter det. Så valgte jeg å ikke følge. Kanskje greit å ikke få all dritten opp i feeden min hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 28. august 2023 #375 Del Skrevet 28. august 2023 The Kavorka skrev (37 minutter siden): Fra facebook: Han hadde sikkert fått litt mer sympati hvis han klarte å ordlegge seg litt annerledes.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. august 2023 #376 Del Skrevet 29. august 2023 Kelsier skrev (16 timer siden): Hæ? Det er skyhøye odds for at lagmannsretten ikke vil godkjenne anken i denne saken? Eller blandet du nå? Nei, men kanskje du gjør? Setningen i enklere format : Lagmannsretten kommer nok til å ta anken til følge og godkjenne den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 29. august 2023 #377 Del Skrevet 29. august 2023 The Kavorka skrev (6 timer siden): Fra facebook: Oi, jeg tror det er lurt at han sitter litt stille i båten nå og tar saken i de rette kanalene. At han utagerer og angriper kommunen i affekt vil ikke styrke hans sak overhodet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 29. august 2023 #378 Del Skrevet 29. august 2023 Aranciata skrev (10 timer siden): Gikk akkurat inn på Instagram og GK legger nå ut en serie med stories som er skrevet som en allegori hvor han ber følgerne lese alle storiene og så komme med sine meninger eller noe sånt... Med dramatisk musikk og full pakke. Nei, GK, vi kommer ikke til å endre syn på dette bare fordi du har skrevet en historie om en person som kjører av veien på et sted det ikke er strødd og deretter saksøker... Og vi kommer i hvert fall ikke til å si meningen vår på insta når vi vet hvordan du behandler folk som er kritiske til din rettsak. Selv om en vei er strødd så er ikke det en garanti for at det ikke er glatt. Tror ikke vedkommende som kjører ut i en sving på en vintervei har noen sak. Men var tydeligvis mange som mente det når han stilte spørsmålet på insta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 29. august 2023 #379 Del Skrevet 29. august 2023 Aranciata skrev (På 27.8.2023 den 21.50): Helt enig i det, og Morten Skau prøvde bare å få ham til å tenke litt mer positivt. Viktig å få frem at Morten sendte GK en personlig melding på Instagram hvor han sa at han hadde møtt GKs assistent og derfor ville skrive til GK og håpet han kunne bli litt mindre negativ - GK la da den private meldingen ut på sin story, med 95 tusen følgere, og var som vanlig veldig høylytt og kritisk. Morten sa i podcasten at han syntes det var ekstremt ubehagelig og bare hadde villet starte en dialog, ikke en offentlig debatt. I podcasten sier GK også noe om at ingen andre sender så mange eposter til forskere osv. enn ham, ingen leser så mye forskning om ryggmargsskader som ham, etc. og mener at det at han ikke har akseptert skaden sin gjør at han kjemper hardere enn alle andre med lignende skader... Veldig sånn "I'm not like the other girls"-energi! Ah, han prøver også å komme med stikk mot Oslo kommune (som om de bryr seg!) ved å stadig snakke om at han har en assistent betalt av Oslo kommune og at det er så deilig. Tar litt tid før Morten skjønner at det er et stikk. Podcasten gikk live fredag morgen, altså før anken ble kjent, og ble spilt inn ca. en uke før tror jeg. Jobber han og tjener egne penger eller er det NAV og spleis han lever av? Kanskje rette noe av alle kreftene han bruker på å fikse det umulige på en jobb er bedre for psyken hans? Er jo en viss fare for at han ender opp med å betale mange hundre tusen i saksomkostninger, da blir man gjeldsslave om det er NAV/AAP han har som ytelse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 29. august 2023 #380 Del Skrevet 29. august 2023 Babushka skrev (3 minutter siden): Jobber han og tjener egne penger eller er det NAV og spleis han lever av? Kanskje rette noe av alle kreftene han bruker på å fikse det umulige på en jobb er bedre for psyken hans? Er jo en viss fare for at han ender opp med å betale mange hundre tusen i saksomkostninger, da blir man gjeldsslave om det er NAV/AAP han har som ytelse. Han hadde treningssenter i Haugesund, lurer på om han driver det fremdeles. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå