Gå til innhold

Når ringer man føden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var i så fin og lett form, helt til for tre dager siden. Da begynte det med å kjennes stølt ut i magen. I dag er det fortsatt stint/stølt og jeg kjenner det også i ryggen. Litt svimmel og sliten også. Er i uke 32. Jeg tenker at det er sikkert normalt? Og at det er ok så lenge jeg kjenner godt med liv? Eller burde jeg ringe å spørre på føden? 

Anonymkode: c7044...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at hvis du må spørre her så ringer du føden, mye bedre at de som har den rette kunnskapen og kompetansen kan svare deg ordentlig enn oss på kvinneguiden☺️ Lykke til! 

Anonymkode: 78c83...8b8

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer føden hvis du er bekymret eller mistenker at fødselen er i gang😊

Kanskje de vil ha deg inn for en undersøkelse, eller kanskje de kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring.

Begge deler er bedre enn å sitte hjemme med bekymringer.

Anonymkode: 240ae...a65

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker at hvis du må spørre her så ringer du føden, mye bedre at de som har den rette kunnskapen og kompetansen kan svare deg ordentlig enn oss på kvinneguiden☺️ Lykke til! 

Anonymkode: 78c83...8b8

Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷‍♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du ringer føden hvis du er bekymret eller mistenker at fødselen er i gang😊

Kanskje de vil ha deg inn for en undersøkelse, eller kanskje de kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring.

Begge deler er bedre enn å sitte hjemme med bekymringer.

Anonymkode: 240ae...a65

Ikke sant, takk. Jeg er vel litt bekymret. Etter som det er verre nå enn for 2 dager siden osv. Som en eneste lang kynner, liksom... trenger vel bare at de bekrefter at det er normalt, ja. 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke sant, takk. Jeg er vel litt bekymret. Etter som det er verre nå enn for 2 dager siden osv. Som en eneste lang kynner, liksom... trenger vel bare at de bekrefter at det er normalt, ja. 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Da er det bedre å ringe😊

Anonymkode: 240ae...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det bedre å ringe😊

Anonymkode: 240ae...a65

Takk. Ja. Det bare sitter så langt inne. 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷‍♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Dette er jobben deres, tenk alle som ringer hver dag. 

Ta den telefonen du ikke tenk på det.

Og lykke til❤

 

 

Anonymkode: 6441f...57c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Ja. Det bare sitter så langt inne. 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Du ringer ikke for deg. Du ringer for babyen i magen :) Kanskje det hjelper å tenke at det er den du primært ringer for. 

Anonymkode: 50407...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring heller føden ja..

Jeg slet med mye kynnere som begynte å bli vonde rundt samme uke som deg, viste seg å være premature rier. Det roet seg med en ufrivillig innleggelse, fordi da måtte jeg kjede meg og slappe av. 

Kanskje det er på tide at du setter ned tempo bittelitt i hverdagen, særlig når du også har en til fra før.

Anonymkode: 3b3fd...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷‍♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... 

 

ts

Anonymkode: c7044...8a2

Helsepersonell får ikke lov til åsignere som helsepersonell og gi medisinske råd her inne, nettopp fordi du som mottager ikke kan hvite hvilken kompetanse de faktisk har.

Ring føden og spør!

Anonymkode: de937...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...