AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #1 Del Skrevet 23. november 2022 Jeg var i så fin og lett form, helt til for tre dager siden. Da begynte det med å kjennes stølt ut i magen. I dag er det fortsatt stint/stølt og jeg kjenner det også i ryggen. Litt svimmel og sliten også. Er i uke 32. Jeg tenker at det er sikkert normalt? Og at det er ok så lenge jeg kjenner godt med liv? Eller burde jeg ringe å spørre på føden? Anonymkode: c7044...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #2 Del Skrevet 23. november 2022 Er gravid for andre gang, forresten. ts Anonymkode: c7044...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #3 Del Skrevet 23. november 2022 Tenker at hvis du må spørre her så ringer du føden, mye bedre at de som har den rette kunnskapen og kompetansen kan svare deg ordentlig enn oss på kvinneguiden☺️ Lykke til! Anonymkode: 78c83...8b8 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Del Skrevet 23. november 2022 Du ringer føden hvis du er bekymret eller mistenker at fødselen er i gang😊 Kanskje de vil ha deg inn for en undersøkelse, eller kanskje de kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring. Begge deler er bedre enn å sitte hjemme med bekymringer. Anonymkode: 240ae...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker at hvis du må spørre her så ringer du føden, mye bedre at de som har den rette kunnskapen og kompetansen kan svare deg ordentlig enn oss på kvinneguiden☺️ Lykke til! Anonymkode: 78c83...8b8 Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... ts Anonymkode: c7044...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ringer føden hvis du er bekymret eller mistenker at fødselen er i gang😊 Kanskje de vil ha deg inn for en undersøkelse, eller kanskje de kan fortelle deg at det ikke er noen grunn til bekymring. Begge deler er bedre enn å sitte hjemme med bekymringer. Anonymkode: 240ae...a65 Ikke sant, takk. Jeg er vel litt bekymret. Etter som det er verre nå enn for 2 dager siden osv. Som en eneste lang kynner, liksom... trenger vel bare at de bekrefter at det er normalt, ja. ts Anonymkode: c7044...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sant, takk. Jeg er vel litt bekymret. Etter som det er verre nå enn for 2 dager siden osv. Som en eneste lang kynner, liksom... trenger vel bare at de bekrefter at det er normalt, ja. ts Anonymkode: c7044...8a2 Da er det bedre å ringe😊 Anonymkode: 240ae...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #8 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det bedre å ringe😊 Anonymkode: 240ae...a65 Takk. Ja. Det bare sitter så langt inne. ts Anonymkode: c7044...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... ts Anonymkode: c7044...8a2 Dette er jobben deres, tenk alle som ringer hver dag. Ta den telefonen du ikke tenk på det. Og lykke til❤ Anonymkode: 6441f...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #10 Del Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Ja. Det bare sitter så langt inne. ts Anonymkode: c7044...8a2 Du ringer ikke for deg. Du ringer for babyen i magen Kanskje det hjelper å tenke at det er den du primært ringer for. Anonymkode: 50407...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #11 Del Skrevet 24. november 2022 Ring heller føden ja.. Jeg slet med mye kynnere som begynte å bli vonde rundt samme uke som deg, viste seg å være premature rier. Det roet seg med en ufrivillig innleggelse, fordi da måtte jeg kjede meg og slappe av. Kanskje det er på tide at du setter ned tempo bittelitt i hverdagen, særlig når du også har en til fra før. Anonymkode: 3b3fd...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #12 Del Skrevet 24. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Takk. Joda, men det kunne jo dukke opp noen med kunnskap og kompetanse her også, tenkte jeg. 🤷♀️😊 Og så hater jeg å ringe og spørre de... føler meg så teit. Men hvis jeg sier noe sånn som... "vil bare sjekke at dette er normalt", så kanskje det føles bedre... ts Anonymkode: c7044...8a2 Helsepersonell får ikke lov til åsignere som helsepersonell og gi medisinske råd her inne, nettopp fordi du som mottager ikke kan hvite hvilken kompetanse de faktisk har. Ring føden og spør! Anonymkode: de937...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå