Snok1 Skrevet 23. november 2022 #21 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gir dere julegave (eller bursdagsgaver for den saks skyld) til FWB? Hva gir dere da og h or lenge har dere holdt på? Anonymkode: 8c087...b99 For en del år siden ga jeg en vibrerende buttplug. Uten å avsløre hva gaven var antydet jeg at den kanskje ikke skulle pakkes ut foran familien.
exictence Skrevet 24. november 2022 #22 Skrevet 24. november 2022 Bruker dere de ordene og når dere snakker sammen? Kunne ikke falle meg inn å bruke de ordene. Om vi hadde en sånn relasjon, ville jeg kallt ham elsker eller kjæreste. 1
Veggdyret Skrevet 24. november 2022 #23 Skrevet 24. november 2022 Det har jeg aldri hatt, men jeg tenker at sexleketøy kunne vært en passende gave. Eventuelt noe sexy undertøy. Litt sånn "jeg setter pris på at jeg får tilgang til kroppen din innimellom"-gave. Synes det er helt greit å gi gave til en FWB, jeg har jo tilogmed gitt gave til avisbudet.
språkpurk Skrevet 24. november 2022 #24 Skrevet 24. november 2022 1 hour ago, exictence said: Bruker dere de ordene og når dere snakker sammen? Kunne ikke falle meg inn å bruke de ordene. Om vi hadde en sånn relasjon, ville jeg kallt ham elsker eller kjæreste. «Elsker» blir nok for sterk kost for mange i eufemismene og lykkepillenes tidsalder, dessverre.
exictence Skrevet 24. november 2022 #25 Skrevet 24. november 2022 språkpurk skrev (8 minutter siden): «Elsker» blir nok for sterk kost for mange i eufemismene og lykkepillenes tidsalder, dessverre. Ja, det gjør det sikkert. Men jeg hadde brukt det for det. 2
språkpurk Skrevet 24. november 2022 #26 Skrevet 24. november 2022 1 minutt siden, exictence said: Ja, det gjør det sikkert. Men jeg hadde brukt det for det. Samme her. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå