Gå til innhold

Alder for onani


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å onanere når jeg var 9 år gammel, de første årene kunne jeg onanere opp til 5-6 ganger om dagen, onanerte overalt, kom bare 2 dråper når jeg fikk orgasme, så det var ikke stress, nå som voksen onanerer jeg 2 ganger daglig og har gjort dette så lenge jeg kan huske.

Endret av Jentegutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av 20 årene foreløpig men hvem vet hvordan det blir senere 

Anonymkode: b5214...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startet da jeg var 11.da var det så mye at jeg nesten ble sår på kuken. hadde en lærerinne som ikke brukt bh. bøyde hun seg frem så en pupper og vorter. onanerte på toalettet i friminuttene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg fylte 40. Fremdeles er det 2x per dag, jeg er i 50-årene. Kvinne.

Anonymkode: cf4b0...088

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil i livet: som 22-åring. Fikk min første kjæreste og begynte å ha sex og det gjorde meg vanvittig mye mer kåt.

Anonymkode: 59806...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Etter at jeg fylte 40. Fremdeles er det 2x per dag, jeg er i 50-årene. Kvinne.

Anonymkode: cf4b0...088

Har du kjæreste, eller singel?

Anonymkode: 89c7f...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

52. Dame

Anonymkode: 991b8...765

I et forhold eller singel? 

Anonymkode: 89c7f...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye i tenårene, men fortsatt sjelden under to ganger daglig, mann 44. Kåtskap, glede og nytelse. Jeg er sikker på at det bidrar til god helse. 

Anonymkode: 4cbc7...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Begynte å onanere når jeg var 14 år gammel gutt. Da fant jeg ut hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest når jeg har vært gravid (3 svangerskap i 20-årene), for jeg har vært nymforman i alle svangerskapene og mannen strevde med å holde tritt. Jeg kunne fint onanere flere ganger daglig og i tillegg ha sex med ham 1-3 ganger samme dag. 

Endret av Frkego
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Startet og onanere som barn. i dusjen. 

Kunne bli mange ganger, men ikke noe som var daglig enda. 

Når jeg var 13-21 onanerte jeg vel omtrent 4 ganger daglig når jeg ikke var i forhold. 2 ganger hver morgen og kveld. 

 

Etter dette slet jeg mye med depresjoner og fikk ikke til å komme, når jeg onanerte. Var helt krise. 

Så har jeg vært i forhold, samt fått barn etc. Og det ble bare en veldig sjelden gang. 

Nå er jeg 35år og singel igjen. Og jeg har gått inn for å gjøre det til en omtrent daglig vane igjen. Samt at jeg har helger f.eks denne helgen hvor jeg går og finner fram masse leketøy og har onanerer jevnt og trutt gjennom hele dagen/helgen. 

Har behov for litt ekstra egnepleie nå, og det er ikke bare sexlektøy men jeg peeler, jeg tar hår maske og det er en hel velvære opplevelse! 😅🤣 rydder, finner fram sexy undertøy, lager sunn og god mat starter dagen med yoga og orgasmer! 

 

Fy, faen så jævlig mye bedre og være dame ass! Love it🥰

 

Anonymkode: fa51f...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har drege han jamt sidan 11-12 års alderen. No er eg 45 og dreg han like jamt. Det vil seie omtrent dagleg.

Anonymkode: 5800e...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest var kanskje mellom 15-20. Da var det daglig og ofte flere ganger om dagen, men litt kjapt og mekanisk på den tiden, det var mest regelrette runk. Senere, fra 25 årsalderen eller så,  gikk nok hyppigheten noe ned, men nytelsen derimot økte mange hakk, ettersom jeg fant ut av ting og tang, og jeg lærte meg å holde det gående i lengre tid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...