Taluno Skrevet 25. november 2022 #21 Skrevet 25. november 2022 Zenobia skrev (12 timer siden): Kok en stor kjele med fårikål. Enkelt, selv om det tar tid. Middag for mange dager, og det kan fryses ned. Dette ja! Eventuelt lammegryte med fårikål-kjøtt Jeg elsker diverse gryter som tar litt tid lage, for å så fryse ned 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #22 Skrevet 25. november 2022 Takk for mange gode tips 😊 TS Anonymkode: f9408...60d
Lill3My Skrevet 25. november 2022 #23 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 23.11.2022 den 0.51): Hei 😊 Mannen blir mye borte fremover på kurs og diverse, så da må jeg holde meg selv med middag fremover i ukedagene. Dere som er bor alene, hva spiser dere til middag? Takknemlig for tips som både er enkle, sunne og billige, og som ikke involverer microbølgeovn, for det har vi ikke. 🌹 Anonymkode: f9408...60d De dagene jeg spiser middag alene går det mye i wok av ulike slag, med eller uten nudler, av og til med pitabrød. ellers er omelett veldig kjapt og enkelt, og også næringsrikt, og kan varieres i det uendelige. Ofte lager jeg mat som om vi var to, og har rester til dagene etterpå. Tidsbesparende 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå