Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 22. november 2022 #21 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lurer på om andre her rir under hvert samleie og hvor lenge evn? Jeg blir så fort sliten i låra sånn at det verker i mange dager så jeg klarer ikke ri hver gang.. Redd for at menn skal syntes jeg er en lat sakkosekk å ligge med, men deltar gjerne på andre måter med suging og aktiv dirtytalker når jeg blir pult men ligger da mest på rygg eller mage i forskjellige stillinger... Er det kjipt? Anonymkode: c1d95...e0b Ut fra det du skriver tror jeg du er en bra sexpartner uavhengig av ridinga! nei det er ikke kjipt, jeg personlig synes riding ikke er så sykt digg men set er min preferanse.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #22 Skrevet 22. november 2022 Ja. Liker best den stillingen, og får lettest orgasme da. Men blir du sliten i beina av å ri? Kanskje du må forandre teknikk Anonymkode: db7f7...15d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #23 Skrevet 22. november 2022 Jeg rir kanskje 1 av 5 ganger vi har sex. Sitter da som regel på knærne, ikke på huk. Skjønner ikke hvorfor folk her mener at dirty talk ikke er å være aktiv! Om det er èn ting som tenner meg, så er det dirty talk! Så her får mannen min absolutt cred for det når han gjør det 🥳 Anonymkode: 63616...707 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #24 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Rir aldri. Kan overhodet ikke fordra den stillingen og det er rent ut turnoff og instant Sahara hvis det i det hele tatt foreslås som en mulig posisjon. Kan ikke forklare hvorfor jeg føler det sånn men sånn er det nå en gang. Anonymkode: 68cd8...d2a Samme her. Rir aldri. liker det ikke på noen måter what so ever. Anonymkode: 271a3...531
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #25 Skrevet 22. november 2022 Rir sånn 1 av 4-5 ganger. Det er ikke favorittstillingen til noen av oss, så den er med når en av oss føler for det. Anonymkode: 8340e...bf9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #26 Skrevet 22. november 2022 Ja, hver gang. Mannen foretrekker det. Jeg syns også det er bra, men blir jo sliten så klart. Anonymkode: 22cef...25a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #27 Skrevet 22. november 2022 På grunn av funksjonsnedsettelse gjør jeg det ikke lengre. Men jeg gjorde det ikke hver gang før, varierte veldig. Men jeg tør påstå jeg var relativt god på det, varierte endel og satt også på huk og «teaset» med å gli sakte og ned/knipe i variasjon osv. Krevde sin styrketrening for å klare det 😅 Anonymkode: 81f2d...477
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #28 Skrevet 23. november 2022 Jeg slet i en lang periode med å ri typen. Jeg fikk ofte så vondt i lårene at jeg holdt ikke mer ut enn 1 minutt. Begynte å se etter tips og prøvde ut alene😅 Mye av hva man gjør feil når man rir er at man holder hendene på feil sted som gjør at man blir oftere sliten, noe jeg antageligvis gjorde. Plasser hendene litt annerledes og så vil du kunne vare lengere😇 Anonymkode: 8c398...16a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #29 Skrevet 23. november 2022 Ja, fordi JEG kommer da. Men ellers er det ikke så mye ridning, i hvert fall ikke slik man tenker seg den vanlige rytterdama. Jeg er ofte aktiv i andre stillinger. Han liker det best når han er over eller mest aktiv, men jeg pusher imot, gynger og gjør mitt likevel. Hender jeg liksom «rir han» mens jeg ligger under eller på siden mens han er stille. Gir meg mye mer enn å sitte oppå. Ligger ikke bare der. Men jeg kan ri ganske lenge. Trener et par ganger i uka, beina og. Anonymkode: 06bda...ebb
Trolltunge Skrevet 23. november 2022 #30 Skrevet 23. november 2022 Langt fra, men det er da absolutt ikke eneste måten å være aktiv på.
Maestro Skrevet 23. november 2022 #31 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei, og som regel «kjører han på» mens jeg sitter oppå. Vet ikke om det er fordi de synes jeg er dårlig til å ri eller at de blir for gira. Haha, sikkert en blanding (håper jeg) Anonymkode: 63aee...c99 Samme erfaring 🤭
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #32 Skrevet 23. november 2022 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Langt fra, men det er da absolutt ikke eneste måten å være aktiv på. Enig. Blir man liggende vindstille fordi man har laken under rygg og rumpe så har man misforstått aktivitetsbegrepet. Aktivitet: blikk (se på den andre med begjær, noe som gjør sexen sinnssykt lidenskapelig for vår del), prat, at man tar tak i den andre (viser også begjær), oralsex og håndsex, bevege seg på ulike måter selv om man ikke er øverst eller bakerst. Etc. ellers kan jeg elske å ri når jeg er under. Han står på knærne foran meg, inni meg, og jeg presser beveger meg opp og ned. Gud, nå fikk jeg lyst til å pule. Anonymkode: 06bda...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #33 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mye av hva man gjør feil når man rir er at man holder hendene på feil sted som gjør at man blir oftere sliten, noe jeg antageligvis gjorde. Plasser hendene litt annerledes og så vil du kunne vare lengere😇 Anonymkode: 8c398...16a Hvor hen da? Har prøvd å både holde de på brystet hans, hoftene hans, og hvis jeg lener meg bakover og strekker armene bakover så støtte meg på lårene hans.. Jeg føler madrassen blir som å ri i en gjørmemyr, blytungt etter 1 minutt eller max to og jeg ser han blir skuffet når jeg spør om vi kan bytte stilling.. Anonymkode: c1d95...e0b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #34 Skrevet 23. november 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvorfor folk her mener at dirty talk ikke er å være aktiv! Så om du alltid rir / er den aktive fysisk, og mannen er passiv, så er det greit så lenge mannen snakker dirty? Anonymkode: ffcb7...44f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #35 Skrevet 23. november 2022 Nei, jeg rir ikke under hvert samleie, da vi gjør mye forskjell. Om man gjør det samme hele tiden, blir jo samleiet en rutine, og det er det ingen av oss som vil. Enkelte ganger er det ikke penetrering en gang, men bare oralsex eller lignende. Så nei til spørsmålet ditt ts og nei til at det blir kjedelig Anonymkode: 6e3a8...e19
Blåjojo Skrevet 23. november 2022 #36 Skrevet 23. november 2022 Vi varierer mye, men jeg rir hver gang. Litt for at begge liker det, og litt for at det er deilig å tirre han med å stadig utsette hans orgasme. Skal da sies at han elsker at jeg gjør det bare ved å lese ansiktsuttrykket og kroppsspråk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå