AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Hva er det som gjør at så mange pynter til jul i november ?? Klarer vi ikke å vente på noe lenger? Jeg blir alvorlig bekymret for selvreguleringen til mennesker nå for tiden. Anonymkode: 13988...ee8 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Dette er en "trend" som har vart veldig lenge, folk greier ikke vente på noe som helst lenger. Anonymkode: 5ef3d...818 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Klarer fint å vente, men jeg syns det er koselig med julelys og julepynt, så jeg pynter tidlig. Jeg er voksen og jeg gjør som jeg vil med det. Anonymkode: 22819...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 De sender jo jule reklame allerede, og jeg tror det er grunnen for denne dårlige trenden. Anonymkode: 8264c...68e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Synes det er fint jeg. Mørkt og trist ute, og dyster periode i verdenssituasjonen som tar på psyken til folk. Kan ikke si jeg savner de strenge reglene til besteforeldrene mine hvor vi ikke fikk leke ute på søndager og juletreet skulle ikke opp før kvelden før kvelden. Anonymkode: 543ee...c3f 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Begynner med litt lys, og så pyntes huset gradvis frem mot jul, så det ikke blir alt på en gang. Men juletre er først lille julaften og ingen juleduker og bordpynt før til middag julaften. Anonymkode: 89fce...807
Adrenalina1 Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Begynner 1 søndag i advent. Ikke en dag tidligere. Ellers blir jeg drittlei av jula når den kommer. Begriper ikke hva det er med folk som begynner i starten av november. Eller gud bedre, enda tidligere. 2
Gregarious Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 Litt lys i bekmørket er nå det siste jeg hadde tenkt på som "problem" for menneskeheten. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 Hvis ikke menneskeheten har større problemer enn dette ligger vi jo bra an 😊 Anonymkode: c6495...90d 1
Flintis Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Det skal jo egentlig juleforberedes før det pyntes også og det er en lang tid som heter advent med fargen lilla før jul med fargen rød. Det blir liksom litt sammenblanding.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er det som gjør at så mange pynter til jul i november ?? Klarer vi ikke å vente på noe lenger? Jeg blir alvorlig bekymret for selvreguleringen til mennesker nå for tiden. Anonymkode: 13988...ee8 Jeg syns det er greit å pynte litt med lys og ting som minner om vinteren, men juleting må man vente med til 1.des eller 1 søndag i advent, som ofte kan være helt i slutten av nov. Anonymkode: 01580...fb8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Vet ikke hva som er verst jeg, at vi pynter for tidlig, eller at vi dør ut. Trodde tittelen din handlet om noe helt annet... Anonymkode: 81869...1c8
Sciurus Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg