AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #21 Skrevet 22. november 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Det sier vel egentlig seg selv, at datteren din ikke har det bra pga hjemmesituasjon. Det er en anspent atmosfære, og far er ikke helt «god». Selvfølgelig påvirker dette et barn/ungdom i en utrolig stor grad. Må si jeg har svært lite forståelse for kvinner som tviholder på slike menn, spesielt når det er barn involvert. Ser du ikke at forholdet ditt skader barnet? 🤨 Tviholder på slike menn… altså datra er 14 år. Skulle hun skilt seg er det litt sent imo. Ts har sikkert sine grunner til å bli i forholdet. En kan jo være at man blir jo ikke «kvitt» far ved å skille seg, barnet skal ha samvær såfremt ting ikke er helt krise. Og ts må fortsatt forholde seg til ham. Selv om ikke de bor sammen til daglig. Tenker BUP og familievern er veien å gå her. Barnevernet vil mest sannsynlig ikke bry seg så mye med dette, de legger seg erfaringsmessig bakpå når det gjelder tenåringer. Anonymkode: a4f3f...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #22 Skrevet 22. november 2022 Hadde vært bedre med skilsmisse Anonymkode: 5a3f0...6ab
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #23 Skrevet 22. november 2022 Har ikke lest hele tråden så mulig jeg gjentar andre. Synes du virker oppegående som ser konflikten mellom deg og far. Kanskje parterapi ville vært noe for dere. Hvordan tror du han stiller seg til dette? Jeg tror din datter kanskje er det som innen for psykologien kalles "symptombærer", altså ubevisst tar på seg deres problemer. Det er sikkert lurt med bup, men tror det er like så viktig, minst, å jobbe skikkelig med forholdet. Lykke til❤️ Anonymkode: d2323...245 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå