Zenobia Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jeg har brukt Inkpro.no, men de har visst gått konkurs Jeg har nå sjekket MANGE nettbutikker + deres omtale på trustpilot. Enten er de dyre, eller så har de et diskutabelt rykte. Jeg ønsker å bestille blekkpatron til min Canon-skriver. Helst betale med Klarna/faktura Gode omtaler på Trustpilot Lav pris. Uoriginalt merke funker greit. Lager i Norge Hvilken nettbutikk bruker du? Vil du anbefale den?
spinner Skrevet 23. november 2022 #3 Skrevet 23. november 2022 Inkclub.com har fungert fint for meg. Bonus er at de har gode forklaringer på hvordan du fikser feilmeldinger ved bruk av uoriginalt blekk 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #4 Skrevet 23. november 2022 yaha.no Anonymkode: 0ae16...485 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #5 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): yaha.no Anonymkode: 0ae16...485 Brukt den i årevis. Leverer raskt i postkassen, aldri noe tull. De selger mye kontorutstyr. Du kan kjøpe både originalt og uoriginalt til Canon. Anonymkode: 0ae16...485 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukt den i årevis. Leverer raskt i postkassen, aldri noe tull. De selger mye kontorutstyr. Du kan kjøpe både originalt og uoriginalt til Canon. Anonymkode: 0ae16...485 Er de uoriginale bra kvalitet? Anonymkode: 29d7c...faa
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #7 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er de uoriginale bra kvalitet? Anonymkode: 29d7c...faa Det vet jeg ikke. Jeg har bare kjøpt originalt da ikke originale patroner ofte gir ulike problemer. Men ikke verre enn andre uoriginale patroner vil jeg tro. De originale er billigere enn i butikk, og de kan kjøpes i flere størrelser. Anonymkode: 0ae16...485
Zenobia Skrevet 23. november 2022 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2022 Takk for svar om Inkclub og Yaha. Har snust på begge. Begge ser ut til å ha ymse tilbakemeldinger på trustpilot, men siden yaha ser ut til å være rimeligere for mitt vedkommende, blir det sannsynligvis til at jeg bestiller fra dem. Må bare få ut den berømmelige fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå