Gå til innhold

Bekledning hos fysioterapaut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har heldigvis aldri hatt behov for helsehjelp fra fysioterapaut før og vet ikke helt hva jeg skal vente meg nå når jeg skal dit. Skal dit pga nakkeprolaps og generell stivhet i rygg/nakke/skuldre. Skal jeg kle meg som en full treningsøkt på senteret? Skal jeg komme normalt kledd? Vil helst ikke se helt teit ut.

Håper noen her vet hva som er normalt🙂

Anonymkode: 3ddee...fdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt kledd, kanskje i litt lette og ledige klær som gjør at du kan tøye og bøye litt, evt enkelt ta av deg / brette opp ved behov for undersøkelse. Du ser neppe teit ut uansett, folk går jo til fysio i lunsjpausa på jobb liksom, enten de jobber i bank eller som snekker - dvs de kommer i det de går i den dagen. Null stress!

Anonymkode: 6a1e8...adb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Normalt kledd, kanskje i litt lette og ledige klær som gjør at du kan tøye og bøye litt, evt enkelt ta av deg / brette opp ved behov for undersøkelse. Du ser neppe teit ut uansett, folk går jo til fysio i lunsjpausa på jobb liksom, enten de jobber i bank eller som snekker - dvs de kommer i det de går i den dagen. Null stress!

Anonymkode: 6a1e8...adb

Tusen hjertelig takk for svar og konkrete tips😄

Skrevet

Jeg dreit meg ut på dette! Haha, tenkte virkelig ikke. Tok på meg vanlig undertøy (string med blonder for min del). Lite tenkte jeg på at jeg måtte kle av meg, krabbe rundt på alle fire og hoppe opp og ned i bare undertøyet. Jeg var så sykt flau…

Anonymkode: 6deba...501

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg dreit meg ut på dette! Haha, tenkte virkelig ikke. Tok på meg vanlig undertøy (string med blonder for min del). Lite tenkte jeg på at jeg måtte kle av meg, krabbe rundt på alle fire og hoppe opp og ned i bare undertøyet. Jeg var så sykt flau…

Anonymkode: 6deba...501

Nei huff da😂 Stakkars!

Jaja, de er jo helsepersonell så de har vel sett det meste de her også. Men nå finner jeg frem bomullsundertøyet her. Tusen takk for info 😄

Skrevet

Det mest praktiske er treningstights og t skjorte.

Ikke ta på deg en stringtruse, men en vanlig truse eller hipstertruse.

Anonymkode: fd54b...6b8

Skrevet

Om vinteren gikk jeg i joggebukse og genser, om sommeren i shorts, t-skjorte og tubesokker som jeg kunne dra opp til knærne om det var kjøligere enn tenkt. Gikk i flere år etter en bilulykke. 

Anonymkode: c24e5...2dd

Skrevet

Jeg hadde på meg push up bh en gang og der veltet puppene ut gitt! Bruk sportsundertøy ja😂

Anonymkode: 5cf59...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...