Gå til innhold

Vraking av bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å vrake bilen min. Kan jeg renske den for deler som fungerer før bilen blir hugget opp eller må alt leveres? Har nye vinterdekk fra i fjor pluss andre ting som også er ganske nytt.

Anonymkode: 08890...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å plukk løs. Litt som en kuriositet så ble det sagt før i tiden at man kunne skjære ut rammenummeret og levere det så fikk man vrakpanten. 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg vurderer å vrake bilen min. Kan jeg renske den for deler som fungerer før bilen blir hugget opp eller må alt leveres? Har nye vinterdekk fra i fjor pluss andre ting som også er ganske nytt.

Du kan selv ta av alt, men om ikke bilen selv ruller til vraken må du kanskje betale frakta

Anonymkode: a3e84...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan selv ta av alt, men om ikke bilen selv ruller til vraken må du kanskje betale frakta

Anonymkode: a3e84...3f1

Tenkte å ta av dekkene når den var på plass på skrapern. Det er jo fort gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk av alt du ønsker. Nesten så det er nok at bare ramma står igjen når jeg ser hva naboen leverer 😂 de driver med bilcross, å da rensker de biler for deler før de blir levert til hugging. 

Anonymkode: 60a7c...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan du har gjort det flere ganger :) jobbet da hos viking så var lett for meg og transporterte karosseriet dit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...