AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg vurderer å vrake bilen min. Kan jeg renske den for deler som fungerer før bilen blir hugget opp eller må alt leveres? Har nye vinterdekk fra i fjor pluss andre ting som også er ganske nytt. Anonymkode: 08890...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Del Skrevet 21. november 2022 Ingen problem. Anonymkode: 83376...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 21. november 2022 #3 Del Skrevet 21. november 2022 Bare å plukk løs. Litt som en kuriositet så ble det sagt før i tiden at man kunne skjære ut rammenummeret og levere det så fikk man vrakpanten. 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg vurderer å vrake bilen min. Kan jeg renske den for deler som fungerer før bilen blir hugget opp eller må alt leveres? Har nye vinterdekk fra i fjor pluss andre ting som også er ganske nytt. Anonymkode: 08890...b7a Du kan selv ta av alt, men om ikke bilen selv ruller til vraken må du kanskje betale frakta Anonymkode: a3e84...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan selv ta av alt, men om ikke bilen selv ruller til vraken må du kanskje betale frakta Anonymkode: a3e84...3f1 Tenkte å ta av dekkene når den var på plass på skrapern. Det er jo fort gjort. Anonymkode: 08890...b7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Del Skrevet 21. november 2022 Plukk av alt du ønsker. Nesten så det er nok at bare ramma står igjen når jeg ser hva naboen leverer 😂 de driver med bilcross, å da rensker de biler for deler før de blir levert til hugging. Anonymkode: 60a7c...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. november 2022 #7 Del Skrevet 21. november 2022 Ja det kan du har gjort det flere ganger jobbet da hos viking så var lett for meg og transporterte karosseriet dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå