Gjest Anonym00000000 Skrevet 21. november 2022 #1 Del Skrevet 21. november 2022 Er det flere enn meg som opplever ekstremt dårlig kundeservice hos SATS? Man kan ikke kontakt per telefon, og i kontaktskjemaet får man heller ikke svar. Jeg sendte et spørsmål der for flere uker siden som ennå ikke er besvart, og nå er ikke problemstillingen aktuell lenger. På nettsiden står det at de har lengre behandlingstid enn vanlig, men det har stått der veldig lenge. Er det andre som irriterer seg over det samme? På treningssenteret sier de at de ikke kan hjelpe, at man må kontakte på nett. Hva gjør man da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Del Skrevet 21. november 2022 Anonym00000000 skrev (2 minutter siden): Er det flere enn meg som opplever ekstremt dårlig kundeservice hos SATS? Man kan ikke kontakt per telefon, og i kontaktskjemaet får man heller ikke svar. Jeg sendte et spørsmål der for flere uker siden som ennå ikke er besvart, og nå er ikke problemstillingen aktuell lenger. På nettsiden står det at de har lengre behandlingstid enn vanlig, men det har stått der veldig lenge. Er det andre som irriterer seg over det samme? På treningssenteret sier de at de ikke kan hjelpe, at man må kontakte på nett. Hva gjør man da? Jepp, akkurat det samme for noen uker siden. Fikk en sånn generell e-post hvor det sto at jeg skulle få svar "i løpet av 3 dager". Svaret fikk jeg etter cirka 3 uker når spørsmålet ikke var aktuelt lenger. SATS er generelt dårlig. Var medlem der før og stort sett dårlige opplevelser, i tillegg til sykt høye priser for medlemskapet. Anonymkode: 99898...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg opplevde det samme når jeg skulle bytte treningssenter, Tok 3 uker fra jeg sendte inn henvendelse til de svarte.. 3 uker jeg betalte for, men som jeg ikke fikk trent da jeg hadde flyttet. Dette var da det ikke var mulig å endre medlemskapet via nettsiden (i sommer). Anbefaler å purre om det er sak som er viktig. Om saken ikke er aktuell lenger, send inn ny e-post med at "Hei... Dere har brukt altfor lang tid på å svare, og saken min er ikke lenger aktuell... " også klager du på behandlingstid. De hadde chat før, men du fikk ikke så bedre hjelp der for å si det sånn. Brukte mye tid og krefter på å få frem mitt poeng, og etter mye klaging fikk jeg tilslutt "vi beklager, sånn skal det ikke være". Men ingenting mer enn det Anonymkode: 6e638...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg fikk svar mer enn en måned senere, men jeg hadde ringt til lokal Sats før det og de satte meg over til noen som hjalp. Anonymkode: 4e6e3...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå