Gå til innhold

Analsex - bruker dere kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere kondom under analsex? Eventuelt hvorfor, hvorfor ikke? 
(Jeg kan selvfølgelig regne ut hvorfor det kan vær en god ide, men jeg ønsker gjerne å lese deres mening om det)

Anonymkode: 79f8f...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid. Å ikke bruke kondom er verdens dårligste ide.

Anonymkode: 2b313...776

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei jeg skyller istedet. 

Anonymkode: b2ef1...7d4

• Nyttig 3
Skrevet

Nei

Anonymkode: 56071...138

• Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spør hvorfor? Ser noen foretrekker å skylle.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 56071...138

Hva er fordelen med å ikke bruke det? Blir det ubehagelig med kondom? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hehe. Finurlig sagt, og helt enig. 

Uhell skjer, det er ikke slik at det "kan" skje, for uhell skjer på et tidspunkt. Og da er det en befrielse å bare ta av kondomen i stedet for å stå der med en halvstiv over vasken og vaske bommelom. 

Anonymkode: 4ad2c...d45

• Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe. Finurlig sagt, og helt enig. 

Uhell skjer, det er ikke slik at det "kan" skje, for uhell skjer på et tidspunkt. Og da er det en befrielse å bare ta av kondomen i stedet for å stå der med en halvstiv over vasken og vaske bommelom. 

Anonymkode: 4ad2c...d45

Takk. Dette gav meg litt mer :)

Skrevet

Ja. Selvfølgelig.

Anonymkode: fe61e...276

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, aldri gjort. Hva mannen eventuelt ser og vasker bort når han går på badet etterpå vet jeg ikke, for det har han aldri nevnt. Uhell må man regne med, det er en kalkulert risiko man tar når man driver med sånt.

Anonymkode: 1c0cd...d15

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er smart å bruke kondom ja :) Om du skal ha den i vagina etterpå.

For min del så kjører jeg uten, pga de gangene jeg har analsex så er det kun det jeg vil ha. Spyler meg ren 2-3 ganger først.

Liker også det forbudte at han tar meg uten, spruter inni meg. Bare det alene er nok til at jeg får orgasme 🥰 Analsex er et krydder som kan brukes 1-2 ganger pr mnd... :) 

Anonymkode: a6d19...a10

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldri. Men jeg skylder istedenfor. Og både jeg og mannen tar som regel en dusj rett etter sex uansett hvilken sex vi har.

Anonymkode: 010f0...e9e

• Nyttig 1
Skrevet

Ja. Og skylle funker ikke, blir gående og lekke sperm fra rompa og det er ikke noe gøy. 

Anonymkode: e91ff...e7b

• Nyttig 1
Skrevet

Kom akkurat ut en nylig publisert studie som har pågått i mange år som beviser at analsex er farlig. Jeg fikk helt sjokk av å lese den, siden eksperter i en årrekke har sagt at det er helt ufarlig. Vet det ikke var det du spurte om men, jeg tenkte det kan være greit å vite at mange mennesker har fått ødelagt tarmsystemet sitt og fått lekkasjer som ikke kan fikses pga analsex. 

Anonymkode: 494df...90a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, aldri gjort. Hva mannen eventuelt ser og vasker bort når han går på badet etterpå vet jeg ikke, for det har han aldri nevnt. Uhell må man regne med, det er en kalkulert risiko man tar når man driver med sånt.

Enig. Aldri brukt kondom. Han går å vasker seg uansett som oftest å hva han evt vasker bort er ikke et tema. Skjønner jo uansett at det kan være grisete. Men det er nå en gang slik at analsex er litt grisete (og veldig deilig)

Anonymkode: de1b6...4df

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er smart å bruke kondom ja :) Om du skal ha den i vagina etterpå.

For min del så kjører jeg uten, pga de gangene jeg har analsex så er det kun det jeg vil ha. Spyler meg ren 2-3 ganger først.

Liker også det forbudte at han tar meg uten, spruter inni meg. Bare det alene er nok til at jeg får orgasme 🥰 Analsex er et krydder som kan brukes 1-2 ganger pr mnd... :) 

Anonymkode: a6d19...a10

Spyler du inni deg? Men en spesiell spyler? (muligens dumt spørsmål, men har ikke prøvd anal ennå)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kom akkurat ut en nylig publisert studie som har pågått i mange år som beviser at analsex er farlig. Jeg fikk helt sjokk av å lese den, siden eksperter i en årrekke har sagt at det er helt ufarlig. Vet det ikke var det du spurte om men, jeg tenkte det kan være greit å vite at mange mennesker har fått ødelagt tarmsystemet sitt og fått lekkasjer som ikke kan fikses pga analsex. 

Kilde, ellers er påstanden din verdiløs.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, takk. Jeg tenker jo litt på dette også. Har ikke sett studiet selv. Har du link? Lurer på hvordan det ble gjennomført. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror jeg vet hvilken studie du tenker på, men her overdriver du funnresultater betraktelig.  

Det ble konkludert med at penetrering daglig med store gjenstander var farlig. Ikke normal analsex. 

Anonymkode: b2ef1...7d4

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...