AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Skrevet 20. november 2022 Jeg skal ta eksamen i salgsfaget neste uke, og har fått en gammel eksamensoppgave som jeg skal jobbe med. Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan oppgaven skal løses, og om jeg skal skrive en hel tekst om de fire momentene som står oppført. Er det noen som har gamle eksamensoppgaver som jeg kan se på? For å få litt tips og inspirasjon? Anonymkode: 9cff8...a08
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Skrevet 20. november 2022 Slik jeg forstod det, så ønsker du å se på gamle eksamensoppgaver. På Utdanningsdirektoratet sitt nettside, kan du finne mange tidligere eksamensoppgaver, som folk i salgsfaget har tatt. https://sokeresultat.udir.no/eksamensoppgaver.html?k=SLG3102.Vil minne på at disse ikke har noen besvarelser, men kun selveste oppgavene. Kan være god øvelse for deg. Mange lykke til! Anonymkode: dafe5...b75
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Du bør nok innom alle de fire momentene om mulig ja. Anonymkode: 2b00c...5dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå