Gå til innhold

Dine kjappstrikkede favoritter


Pantoten

Anbefalte innlegg

Har du noen favoritter blant små strikkeprosjekter som er fort gjort? Typisk småting som tar kort tid, for å bruke opp litt restegarn, etc.

Har falt helt av strikkingen, er sikkert over 2 år siden jeg sist strikket ei maske:sjokkert:. Tenker kanskje at et kjapt, lite prosjekt kan få gang på strikkelysta igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøfler 🤗🤗

Strikker fint 2 par på en dag🤗

Enkle og superraske å strikke🤗de er kjempegode og fine på foten😀

 

 

Screenshot_20221120_172638_Samsung Internet.jpg

Endret av flusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulsvarmere. Strikker et par på en kveld eller to litt etter type mønster. ( drops har mange fine gratisoppskrifter) I år er det fine smågaver til jul, siden alle har fått skrudd ned varmen på kontorene.

Barnehagevotter, også perfekte smågaver.

Luer er også kjapt, særlig stykt garn og tykke pinner. 

 

 

Endret av pulverheksa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raggsokker, votter, luer, hals - til voksen og til barn (skolebarn). Hvilket mønster avhenger litt av type garn jeg har, pleier å begynne å lete på drops etter noe med lignende garn (siden de er gratis sjekker jeg der først), eventuelt leter jeg hos petitknit, sandnesgarn eller pickles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du har barn selv eller i nær familie; barnehagevotten! Sitter som støpt på hånda til de små, og går utrolig fort å strikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (8 timer siden):

Dersom du har barn selv eller i nær familie; barnehagevotten! Sitter som støpt på hånda til de små, og går utrolig fort å strikke.

Denne her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til baby/barn: Minijordtøfler, lillebjørnlue, barnehagevotter, miniselbu, ullungens votter.

Til voksen: Hipsterlua. One day selbu mittens. Oslolua. 

Generelt strikker jeg mest til guttungen, fordi det går fortere enn å strikke til meg selv! Så om du har noen små å strikke til kan det være en idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...