Gjest Athena Catalina Skrevet 24. november 2022 #41 Skrevet 24. november 2022 Super kamp av Spania i går, tenk 7-0. Ikke det aller beste laget de spilte mot, da.
Lord Friendzone Skrevet 24. november 2022 #42 Skrevet 24. november 2022 Uruguay mot Sør-Korea ble ikke noen glimrende kamp. Men solid forsvarsjobb av Kim, Kim, Kim, Kim og Kim! 3
Anonymburker Skrevet 24. november 2022 #43 Skrevet 24. november 2022 Agent smith skrev (17 timer siden): Canada var jo overraskende gode, Belgia er jo litt dårligere enn før men det er som forventet Belgia har et aldrende lag, så der må det et generasjonsskifte til. Canada imponerte stort og burde strengt tatt fått noe ut av kampen. Belgia var svært svake, men Canadas høye press var med på å gjøre dem dårligere.
Anonymburker Skrevet 24. november 2022 #44 Skrevet 24. november 2022 Lord Friendzone skrev (15 minutter siden): Uruguay mot Sør-Korea ble ikke noen glimrende kamp. Men solid forsvarsjobb av Kim, Kim, Kim, Kim og Kim!
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #45 Skrevet 24. november 2022 Lord Friendzone skrev (20 minutter siden): Uruguay mot Sør-Korea ble ikke noen glimrende kamp. Men solid forsvarsjobb av Kim, Kim, Kim, Kim og Kim! Haha
Gjest Agent smith Skrevet 24. november 2022 #46 Skrevet 24. november 2022 Anonymburker skrev (6 minutter siden): Belgia har et aldrende lag, så der må det et generasjonsskifte til. Canada imponerte stort og burde strengt tatt fått noe ut av kampen. Belgia var svært svake, men Canadas høye press var med på å gjøre dem dårligere. Ja bra taktikk av Canada, men de har ikke helt samme kvalitet som Belgia.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #47 Skrevet 24. november 2022 Goooooo Ghana! Anonymkode: 26b42...53b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #48 Skrevet 24. november 2022 Heia Portugal! 🎉 Anonymkode: f0d0d...7c1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #49 Skrevet 24. november 2022 Hvem er han kommentatoren som avslutter hver setning med Carl-Erik? Det var et bra skudd, Carl-Erik! Det burde vel vært offside, Carl-Erik! Der ruller Ronaldo 14 runder på gresset, Carl-Erik! Carl-Erik har ikke samme behoved for å si kollegaens navn hele tiden. Anonymkode: 53b1d...55c
Lord Friendzone Skrevet 24. november 2022 #50 Skrevet 24. november 2022 Ghana - Portugal ble en meget spennende kamp til slutt! Håpet at Ghana skulle få inn en utligning, og de var farlig nære. Det er mye kvalitet i alle lagene i gruppe H, så jeg tror fortsatt den er turneringens jevneste (ikke nødvendigvis resultatmessig, men når det gjelder lagenes styrkeforhold). Dessverre også mye knuffing i kampen, og en dommer som ikke hadde særlig kontroll. Den straffesituasjonen det ble blåst på synes jeg også var av det billige slaget. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #51 Skrevet 24. november 2022 Lord Friendzone skrev (51 minutter siden): Ghana - Portugal ble en meget spennende kamp til slutt! Håpet at Ghana skulle få inn en utligning, og de var farlig nære. Det er mye kvalitet i alle lagene i gruppe H, så jeg tror fortsatt den er turneringens jevneste (ikke nødvendigvis resultatmessig, men når det gjelder lagenes styrkeforhold). Dessverre også mye knuffing i kampen, og en dommer som ikke hadde særlig kontroll. Den straffesituasjonen det ble blåst på synes jeg også var av det billige slaget. Jeg håpet VIRKELIG på 3-3, men nei.... Anonymkode: 26b42...53b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #52 Skrevet 24. november 2022 Hvorfor sier kommentatorer "nAimar"? Det er "e", ikke "a", hallo.... Anonymkode: 26b42...53b
Little Diva Skrevet 24. november 2022 #53 Skrevet 24. november 2022 Endelig litt mer action på banen. Begge lagene spilte bra, selv om det ble en del knuffing. Rett før Ghana slo Portugal, jo 😅 Blir spennende å se Brasil ☺️
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #54 Skrevet 24. november 2022 Little Diva skrev (13 minutter siden): Endelig litt mer action på banen. Begge lagene spilte bra, selv om det ble en del knuffing. Rett før Ghana slo Portugal, jo 😅 Blir spennende å se Brasil ☺️ Heier på Serbia 😀 Jeg er anti-favoritter 😂 Anonymkode: 26b42...53b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #55 Skrevet 24. november 2022 Ganske jevnt mellom Brasil og Serbia, men Brasil ser litt bedr eut. Anonymkode: 754bd...e4a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #56 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ganske jevnt mellom Brasil og Serbia, men Brasil ser litt bedr eut. Anonymkode: 754bd...e4a De bør se MYE bedre ut med det favorittstempelet sitt, men det er litt....ehhh.... Anonymkode: 26b42...53b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #57 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor sier kommentatorer "nAimar"? Det er "e", ikke "a", hallo.... Anonymkode: 26b42...53b Jeg vet!! og når Frankrike spilte sa han konsekvent GrEzmann. Alle vet at han heter GrIezmann, han har jo holdt på så lenge og vært toppscorer at navnet burde sitte hos de som jobber i TV sporten 🤬 Anonymkode: f52c6...8b7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #58 Skrevet 24. november 2022 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet!! og når Frankrike spilte sa han konsekvent GrEzmann. Alle vet at han heter GrIezmann, han har jo holdt på så lenge og vært toppscorer at navnet burde sitte hos de som jobber i TV sporten 🤬 Anonymkode: f52c6...8b7 Ofte er det mye rar uttale av danske navn også. I det forrige mesterskapet var det en som hadde bestemt at Kjær måtte uttales med ekstrem potet i munnen-dansk uttale, Kiieææær. Mens andre navn ble uttalt på kav norsk. Og Braithwaite ble Brætvæit. Anonymkode: 53b1d...55c
Anonymburker Skrevet 24. november 2022 #59 Skrevet 24. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet!! og når Frankrike spilte sa han konsekvent GrEzmann. Alle vet at han heter GrIezmann, han har jo holdt på så lenge og vært toppscorer at navnet burde sitte hos de som jobber i TV sporten 🤬 Anonymkode: f52c6...8b7 Er jo en mann som spiller på gress, så sånn sett passer det med Gressmann😀 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem er han kommentatoren som avslutter hver setning med Carl-Erik? Det var et bra skudd, Carl-Erik! Det burde vel vært offside, Carl-Erik! Der ruller Ronaldo 14 runder på gresset, Carl-Erik! Carl-Erik har ikke samme behoved for å si kollegaens navn hele tiden. Anonymkode: 53b1d...55c Det er Christian Nilsen. Syns ikke han er så bra kommentator.
Anonymburker Skrevet 24. november 2022 #60 Skrevet 24. november 2022 (endret) Gøy at Ronaldo scorer i 5 forskjellige VM som eneste spiller, men han har ikke overbevist meg med den prestasjonen. Mentalt sett er det ekstremt sterkt å sette den straffa, for presset må jo ha vært enormt etter den siste tids skriverier. Mentaliteten vet vi at han har, men frykter vel mer at alderen har innhentet han fysisk. Det SER jo ikke slik ut med den kroppen, men han spiller faktisk med en kronisk skade han fikk i 2014. Den blir bare verre og verre så lenge han spiller aktivt. Kanskje den har begynt å hemme ham.. Endret 24. november 2022 av Anonymburker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå