Anonymburker Skrevet 1. desember 2022 #221 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Tidenes sjokk i en VM-gruppe hvis dette står seg. Edit: Det varte ikke lenge.. Endret 1. desember 2022 av Anonymburker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 1. desember 2022 #222 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg skulle hatt japanskkurs i kveld, men læreren var visst forkjøla. Lurer på hvor syk han føler seg akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #223 Del Skrevet 1. desember 2022 Er Tyskland ute? Anonymkode: a3461...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #224 Del Skrevet 1. desember 2022 Yes!! Gratulerer, Japan! Bye bye, Tyskland 😁 Anonymkode: 26b42...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #225 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er Tyskland ute? Anonymkode: a3461...9a5 Ja Anonymkode: 26b42...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 1. desember 2022 #226 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er Tyskland ute? Anonymkode: a3461...9a5 Tyskland er ute, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 1. desember 2022 #227 Del Skrevet 1. desember 2022 Sexy kamp; Japan vs Spania. Veldig pene deilige menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #228 Del Skrevet 1. desember 2022 Æsj hater dette VM her. Av mange grunner. Vi kommer til å ende opp med mareritt finale med Argentina- Portugal. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #229 Del Skrevet 1. desember 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Tror Belgia Marokko, Spania og Tyskland hår videre Det var bra gjetta. Håper du ikke satt penger på spådommen. Anonymkode: 9acf2...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #230 Del Skrevet 1. desember 2022 Tapte ufattelig mye penger idag. Dette var svært overraskende Anonymkode: 604c3...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 1. desember 2022 #231 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Ludovica- skrev (16 minutter siden): Æsj hater dette VM her. Av mange grunner. Vi kommer til å ende opp med mareritt finale med Argentina- Portugal. Grøss. Argentina mot Frankrike tror jeg. Uansett ARGENTINA for alltid. Argentina har vært laget mitt siden 1978 og er det den dag idag. Hvorfor mener du forøvrig at Argentina mot Portugal er en mareritt finale. Og så herlig DIGG og si bye bye til Tyskland. Endret 1. desember 2022 av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #232 Del Skrevet 1. desember 2022 Kjetil E skrev (8 minutter siden): Argentina mot Frankrike tror jeg. Uansett ARGENTINA for alltid. Argentina har vært laget mitt siden 1978 og er det den dag idag. Hvorfor mener du forøvrig at Argentina mot Portugal er en mareritt finale. Og så herlig DIGG og si bye bye til Tyskland. Nei man har sine favoritter da Du liker f.eks Argentina. Jeg liker Frankrike og Tyskland. Det er jo sånn det blir løpet av årene etter å ha sett noen mesterskap. At man bare faller mer for enkelte lag enn andre. Personlig så har jeg aldri klart å bli glad i hverken Argentina eller Portugal uten at jeg kan gi noen kjempe god grunn men tror det store fokuset på Messi vs Ronaldo bidrar blant annet. Kan bli Argentina Frankrike ja. Kan jo og bli reprise av 2018 med Kroatia. Eller Brasil! Men vet ikke om jeg tror Frankrike klarer å gå hele veien med alle skadene de har. Samt at jeg vet ikke om jeg stoler helt på Hugo Lloris. Tiden vil vise! Marokko mot Spania kan bli gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 1. desember 2022 #233 Del Skrevet 1. desember 2022 Ludovica- skrev (8 minutter siden): Nei man har sine favoritter da Du liker f.eks Argentina. Jeg liker Frankrike og Tyskland. Det er jo sånn det blir løpet av årene etter å ha sett noen mesterskap. At man bare faller mer for enkelte lag enn andre. Personlig så har jeg aldri klart å bli glad i hverken Argentina eller Portugal uten at jeg kan gi noen kjempe god grunn men tror det store fokuset på Messi vs Ronaldo bidrar blant annet. Kan bli Argentina Frankrike ja. Kan jo og bli reprise av 2018 med Kroatia. Eller Brasil! Men vet ikke om jeg tror Frankrike klarer å gå hele veien med alle skadene de har. Samt at jeg vet ikke om jeg stoler helt på Hugo Lloris. Tiden vil vise! Marokko mot Spania kan bli gøy. Håper Marokko vinner, har aldri vært særlig glad i Spania. Samt at det er veldig gøy med underdogs. Storkoser meg med lag som Marokko, Australia og Japan. Og selv om jeg elsker Argentina må jeg innrømme at det var gøy med Saudi Arabia. Veldig gøy når et lag ingen har tro på slår en av de aller største favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #234 Del Skrevet 1. desember 2022 Kjetil E skrev (1 minutt siden): Håper Marokko vinner, har aldri vært særlig glad i Spania. Samt at det er veldig gøy med underdogs. Storkoser meg med lag som Marokko, Australia og Japan. Og selv om jeg elsker Argentina må jeg innrømme at det var gøy med Saudi Arabia. Veldig gøy når et lag ingen har tro på slår en av de aller største favorittene. Ja jeg har sånne blanda følelser. Det er gøy, men litt mindre gøy når det går på bekostning av lagene man heier på Jeg kunne tenke meg å se et afrikansk lag i semi for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. desember 2022 #235 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var bra gjetta. Håper du ikke satt penger på spådommen. Anonymkode: 9acf2...2e6 50 prosent riktig da, Belgia spilte bra og var svært nære da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 1. desember 2022 #236 Del Skrevet 1. desember 2022 Det blir Brasil mot Sveits i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. desember 2022 #237 Del Skrevet 2. desember 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Det blir Brasil mot Sveits i finalen Det blir stor finale mellom Brasil og Argentina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #238 Del Skrevet 2. desember 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Det blir Brasil mot Sveits i finalen Athena Catalina skrev (1 time siden): Det blir stor finale mellom Brasil og Argentina. Nope Anonymkode: 26b42...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 2. desember 2022 #239 Del Skrevet 2. desember 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Det blir stor finale mellom Brasil og Argentina. De kan ikke møtes i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 2. desember 2022 #240 Del Skrevet 2. desember 2022 Sør Korea og Portugal. Deilige menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå