Gå til innhold

Diskuter fotball VM 2022 her.

Anbefalte innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet
Anonymburker skrev (27 minutter siden):

51 etter dagens kamper. Korrekt resultat i Saudi Arabia- Mexico og korrekt markerking i Polen-Argentina. Bommet på begge kampene i den andre gruppa. Tippet 4-1 til Frankrike og 1-1 i Danmark-Australia.

Har 47 nå tippet også 1-1 på Australia Danmark 

Og 1-0 til Frankrike

Riktig vinner i de 2 andre kampene 

Skrevet

Jeg ser allerede at lagene jeg vil skal gå langt havner på samme side :(

Er ingen Argentina fan men de har nærmest allerede plass i semi- finalen. Jeg blir litt lei av å høre om Ronaldo og Messi hele tiden. 

Imorgen håper jeg Kroatia, Marokko, Tyskland og Spania går videre. 

Skrevet
Ludovica- skrev (7 timer siden):

Jeg ser allerede at lagene jeg vil skal gå langt havner på samme side :(

Er ingen Argentina fan men de har nærmest allerede plass i semi- finalen. Jeg blir litt lei av å høre om Ronaldo og Messi hele tiden. 

Imorgen håper jeg Kroatia, Marokko, Tyskland og Spania går videre. 

Jeg håper at Japan går videre og Tyskland reiser hjem 😁 Ellers enig 

Anonymkode: 26b42...53b

• Liker 1
Skrevet

Helt forferdelig at et fotball-tap kan få sånne konsekvenser. Håper inderlig spillerne er trygge.

Anonymkode: 53b1d...55c

Gjest Agent smith
Skrevet

Tror Belgia Marokko,  Spania og Tyskland hår videre

Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Tror Belgia Marokko,  Spania og Tyskland hår videre

Håper at Tyskland tar første Ryanair hjem 😁

Skrevet

DETTE er offside i 2022:

1669908175029300.thumb.png.38b11d0287c102fde7d20ddbbd68d42f.png

Anonymkode: a0fa1...219

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Håper at Tyskland tar første Ryanair hjem 😁

Hvorfor?

Skrevet
Ludovica- skrev (5 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi 1) de har ikke spilt bra 2) jeg liker når favoritter reiser hjem og underdogs går videre 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fordi 1) de har ikke spilt bra 2) jeg liker når favoritter reiser hjem og underdogs går videre 

Hmm.. jeg kan forstå at det er gøy med underdogs, men samtidig vil jeg helst se mest mulig kvalitet i sluttspillet fremfor f.eks Costa Rica- Australia i en semi :P

Merket at kampen mellom Spania og Tyskland f.eks hadde en helt annen dynamikk over seg. Eller den pågående kampen nå mellom Belgia og Kroatia.

Når det er sagt så håper jeg jo Australia slår ut Argentina haha. 

Skrevet
Ludovica- skrev (4 minutter siden):

Hmm.. jeg kan forstå at det er gøy med underdogs, men samtidig vil jeg helst se mest mulig kvalitet i sluttspillet fremfor f.eks Costa Rica- Australia i en semi :P

Merket at kampen mellom Spania og Tyskland f.eks hadde en helt annen dynamikk over seg. Eller den pågående kampen nå mellom Belgia og Kroatia.

Å yeah, og Polen slår ut Frankrike 😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å yeah, og Polen slår ut Frankrike 😀

Frankrike skal vinne hele greia. Polen er vanvittig kjedelig. 

Skrevet

Spenning til siste sekund! Noen ganger er det en fysisk påkjenning å sitte i sofaen...

Belgia hadde innsatsen, men ikke marginene.

Dette er kanskje den beste 0-0-kampen jeg har sett siden Nederland - Norge i 1993! :tommelopp2:

• Liker 1
Skrevet
Lord Friendzone skrev (11 minutter siden):

Spenning til siste sekund! Noen ganger er det en fysisk påkjenning å sitte i sofaen...

Belgia hadde innsatsen, men ikke marginene.

Dette er kanskje den beste 0-0-kampen jeg har sett siden Nederland - Norge i 1993! :tommelopp2:

Hadde Belgia prestert som dette i alle 3 kampene hadde de fortjent å gå videre. Men de ventet for lenge. Men veldig bra kamp! Spennende.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det slutt for Belgias gyldne generasjon. Vi får neppe se De Bruyne, Hazard og Lukaku i neste VM, og det virker ikke som om det gror godt i belgisk fotball med tanke på hvor få unge spillere som er med i troppen.

Annonse
Skrevet

Direkte flaut og latterlig at dommerne ikke ser når en ball er 1 meter over dødlinjen og Tyskland ikke får corner.. Dette er VM og ikke en G12-kamp..

Gjest Agent smith
Skrevet
Ludovica- skrev (2 timer siden):

Tyskland- Spania er dem beste kampen i vm til nå. Vanvittig høyt tempo fra begge lag

Skrevet
Agent smith skrev (25 minutter siden):

Tyskland- Spania er dem beste kampen i vm til nå. Vanvittig høyt tempo fra begge lag

Ja det var poenget mitt :) At det var kvalitet.

Ser ikke bra ut for Tyskland dette...

Skrevet

Gratulerer til Japan med det heldige mål nummer to

Skrevet

Spennende kamp i kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...