Gjest Agent smith Skrevet 30. november 2022 #201 Skrevet 30. november 2022 Anonymburker skrev (27 minutter siden): 51 etter dagens kamper. Korrekt resultat i Saudi Arabia- Mexico og korrekt markerking i Polen-Argentina. Bommet på begge kampene i den andre gruppa. Tippet 4-1 til Frankrike og 1-1 i Danmark-Australia. Har 47 nå tippet også 1-1 på Australia Danmark Og 1-0 til Frankrike Riktig vinner i de 2 andre kampene
Ludovica- Skrevet 30. november 2022 #202 Skrevet 30. november 2022 Jeg ser allerede at lagene jeg vil skal gå langt havner på samme side Er ingen Argentina fan men de har nærmest allerede plass i semi- finalen. Jeg blir litt lei av å høre om Ronaldo og Messi hele tiden. Imorgen håper jeg Kroatia, Marokko, Tyskland og Spania går videre.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #203 Skrevet 1. desember 2022 Ludovica- skrev (7 timer siden): Jeg ser allerede at lagene jeg vil skal gå langt havner på samme side Er ingen Argentina fan men de har nærmest allerede plass i semi- finalen. Jeg blir litt lei av å høre om Ronaldo og Messi hele tiden. Imorgen håper jeg Kroatia, Marokko, Tyskland og Spania går videre. Jeg håper at Japan går videre og Tyskland reiser hjem 😁 Ellers enig Anonymkode: 26b42...53b 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #204 Skrevet 1. desember 2022 Helt forferdelig at et fotball-tap kan få sånne konsekvenser. Håper inderlig spillerne er trygge. Anonymkode: 53b1d...55c
Gjest Agent smith Skrevet 1. desember 2022 #205 Skrevet 1. desember 2022 Tror Belgia Marokko, Spania og Tyskland hår videre
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #206 Skrevet 1. desember 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Tror Belgia Marokko, Spania og Tyskland hår videre Håper at Tyskland tar første Ryanair hjem 😁 Anonymkode: 26b42...53b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #207 Skrevet 1. desember 2022 DETTE er offside i 2022: Anonymkode: a0fa1...219 3
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #208 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Håper at Tyskland tar første Ryanair hjem 😁 Anonymkode: 26b42...53b Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #209 Skrevet 1. desember 2022 Ludovica- skrev (5 minutter siden): Hvorfor? Fordi 1) de har ikke spilt bra 2) jeg liker når favoritter reiser hjem og underdogs går videre Anonymkode: 26b42...53b
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #210 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Fordi 1) de har ikke spilt bra 2) jeg liker når favoritter reiser hjem og underdogs går videre Anonymkode: 26b42...53b Hmm.. jeg kan forstå at det er gøy med underdogs, men samtidig vil jeg helst se mest mulig kvalitet i sluttspillet fremfor f.eks Costa Rica- Australia i en semi Merket at kampen mellom Spania og Tyskland f.eks hadde en helt annen dynamikk over seg. Eller den pågående kampen nå mellom Belgia og Kroatia. Når det er sagt så håper jeg jo Australia slår ut Argentina haha.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #211 Skrevet 1. desember 2022 Ludovica- skrev (4 minutter siden): Hmm.. jeg kan forstå at det er gøy med underdogs, men samtidig vil jeg helst se mest mulig kvalitet i sluttspillet fremfor f.eks Costa Rica- Australia i en semi Merket at kampen mellom Spania og Tyskland f.eks hadde en helt annen dynamikk over seg. Eller den pågående kampen nå mellom Belgia og Kroatia. Når det er sagt så håper jeg jo Australia slår ut Argentina haha. Å yeah, og Polen slår ut Frankrike 😀 Anonymkode: 26b42...53b
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #212 Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å yeah, og Polen slår ut Frankrike 😀 Anonymkode: 26b42...53b Frankrike skal vinne hele greia. Polen er vanvittig kjedelig.
Lord Friendzone Skrevet 1. desember 2022 #213 Skrevet 1. desember 2022 Spenning til siste sekund! Noen ganger er det en fysisk påkjenning å sitte i sofaen... Belgia hadde innsatsen, men ikke marginene. Dette er kanskje den beste 0-0-kampen jeg har sett siden Nederland - Norge i 1993! 1
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #214 Skrevet 1. desember 2022 Lord Friendzone skrev (11 minutter siden): Spenning til siste sekund! Noen ganger er det en fysisk påkjenning å sitte i sofaen... Belgia hadde innsatsen, men ikke marginene. Dette er kanskje den beste 0-0-kampen jeg har sett siden Nederland - Norge i 1993! Hadde Belgia prestert som dette i alle 3 kampene hadde de fortjent å gå videre. Men de ventet for lenge. Men veldig bra kamp! Spennende. 1
Anonymburker Skrevet 1. desember 2022 #215 Skrevet 1. desember 2022 Nå er det slutt for Belgias gyldne generasjon. Vi får neppe se De Bruyne, Hazard og Lukaku i neste VM, og det virker ikke som om det gror godt i belgisk fotball med tanke på hvor få unge spillere som er med i troppen.
Anonymburker Skrevet 1. desember 2022 #216 Skrevet 1. desember 2022 Direkte flaut og latterlig at dommerne ikke ser når en ball er 1 meter over dødlinjen og Tyskland ikke får corner.. Dette er VM og ikke en G12-kamp..
Gjest Agent smith Skrevet 1. desember 2022 #217 Skrevet 1. desember 2022 Ludovica- skrev (2 timer siden): Hmm.. jeg kan forstå at det er gøy med underdogs, men samtidig vil jeg helst se mest mulig kvalitet i sluttspillet fremfor f.eks Costa Rica- Australia i en semi Merket at kampen mellom Spania og Tyskland f.eks hadde en helt annen dynamikk over seg. Eller den pågående kampen nå mellom Belgia og Kroatia. Når det er sagt så håper jeg jo Australia slår ut Argentina haha. Tyskland- Spania er dem beste kampen i vm til nå. Vanvittig høyt tempo fra begge lag
Ludovica- Skrevet 1. desember 2022 #218 Skrevet 1. desember 2022 Agent smith skrev (25 minutter siden): Tyskland- Spania er dem beste kampen i vm til nå. Vanvittig høyt tempo fra begge lag Ja det var poenget mitt At det var kvalitet. Ser ikke bra ut for Tyskland dette...
elskermenn Skrevet 1. desember 2022 #219 Skrevet 1. desember 2022 Gratulerer til Japan med det heldige mål nummer to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå