Gjest gjest Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 har tenkt å kjøpe psp i julegave.vil selvsagt ha mest mulig ut av pengene! så at free record shop har en value pack med psp,et spill og en film,samt veske med et eller annet i.prisen er 3000.lurer på om jeg egentlig sparer noe på det? litt stilig med full pakke da! eller kjøpe alt hver for seg. noen som vet?og evt kan tipse om butikker? tror ikke jeg vil kjøpe på nett så nærme jul,litt risky!
Cronos Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Hjelp! 3000,- for hele PSP-pakken. Hørtes dyrt ut. Så sånne value- og mega-packs for noen måneder siden for 2600,- eller noe. Maskinen i seg selv bør koste ca. 2300,-, så da kan du selv regne ut hvor mye det resterende utstyret bør koste. Du får med et etui som fungerer bra. Er ikke i Norge, så jeg kan ikke si at jeg har sett noen tilbud i det siste.
Kalas Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Det er faktisk et ok tilbud, synes nå jeg. Det de selger som heter "value pack" er egentlig ikke så mye å skryte av - du får ikke med noe særlig mer enn akkurat det du trenger til kr 2600 - spillene koster gjerne 500 og en film oppimot 200. Dermed sparer du sikkert noen hundrelapper på dette tilbudet. Hvilket spill var det som fulgte med? Jeg har akkurat kjøpt PSP selv, nemlig
Gjest gjest Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 jeg husker ikke hvilke spill.av filmer var det bl.a.kill bill og pirats of ..... hva betalte du for selve psp'n da?ser på nettet hos expert og spaceworld at de koster 2000.men jeg lurer på om de er dyrere i butikk?
Kalas Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Jeg kjøper alltid spill og slikt på Spiderman - sikkert ikke det billigste stedet, men de er veldig flinke og hyggelige der. Jeg betalte 2600 for det de kaller en "value pack" - man får med et bittelite minnekort, lusne øretelefoner, pusseklut og en liten oppbevaringsveske. Ikke noe å skryte av, med andre ord. Si ifra om du trenger hjelp til å velge blant flere spill. Jeg tror jeg har lest anmeldelser av omtrent alle psp-spillene
Gjest gjest Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 Jeg kjøper alltid spill og slikt på Spiderman - sikkert ikke det billigste stedet, men de er veldig flinke og hyggelige der. Jeg betalte 2600 for det de kaller en "value pack" - man får med et bittelite minnekort, lusne øretelefoner, pusseklut og en liten oppbevaringsveske. Ikke noe å skryte av, med andre ord. Si ifra om du trenger hjelp til å velge blant flere spill. Jeg tror jeg har lest anmeldelser av omtrent alle psp-spillene ← ok.da var det kanskje ikke så dårlig tilbud likevel. spill ja.kjekt at du kan hjelpe! har tenkt på harry potter,men vet ikke om det var med i tilbudet. kom gjerne med tips!andre spill han har snakket om er fifa2006 og det bilspillet med sex og dop!husker ikke hva det heter,men det er ikke aktuelt!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 Er det til kjæresten din du skal kjøpe eller til sønnen din? Vice City er ikke noe barnespill, men mannen min elsker det (altså skyting&bilspillet). Det er jo gjort med mye humor. Harry Potter tror jeg skal være bra hvis han er fan - ellers blir det nok litt kjedelig. Jeg har kjøpt et spill som heter Lumines - det minner litt om Tetris (brikker som faller i mønstre og som man må "rydde opp i"). Det er veldig gøy! Ellers har bilspillet Wipeout Pure fått strålende kritikker. Sims 2 kommer til PSP 10. desember - men det er kanskje mer et jentespill.
Kalas Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Ups, falt visst ut på det siste innlegget.
Gjest gjest Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 ja det er til sønnen min på 12. tror ikke det var vice city.vet at det er mye humor, men har mine tvil...han får vente litt til! han snakket faktisk om simms2,men vi leste at det kom 23.12.litt pussig dato,så kanskje din dato stemmer bedre. får fiske litt videre til jeg får penger! takk for god hjelp!
Gjest Hilde Skrevet 10. desember 2005 #10 Skrevet 10. desember 2005 Jeg kjøpte PSP til min yngste sønn idag (julegave) og betalte 1800 (og ettellerannet) ... kjøpte et spill (Need for speed) som jeg betalte ca. 450 kroner for.
Gjest gjest Skrevet 10. desember 2005 #11 Skrevet 10. desember 2005 Jeg kjøpte PSP til min yngste sønn idag (julegave) og betalte 1800 (og ettellerannet) ... kjøpte et spill (Need for speed) som jeg betalte ca. 450 kroner for. ← hvor kjøpte du det? bor i tr.heim,så hvis det var hos en kjede har de det sikkert her også!
Gjest gjest Skrevet 11. desember 2005 #13 Skrevet 11. desember 2005 Det var på Elkjøp. ← ok.takk. elkjøp skal dermed sjekkes ut i dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå