Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Summeer skrev (9 timer siden):

Det er jo korrupsjon om du krever å bli invitert og påspandert for å handle der. DU er ikke kunden, firmaet du er ansatt for å gjøre en jobb for er kunden. Det er ikke rart om "sjefene" og "de som er noe " blir invitert og ikke "hun på regnskap" (satt på spissen). 

Dette. Jeg er selv i en stilling der det er team-assistenter som tilrettelegger for alt, bare for at andre skal få delta på arrangement, være på reise, få lunsj/middag servert, fikser blomster, barselgaver, julegaver og påskeegg (dette får de selvfølgelig selv også). Mens de selv rusler til kantina, og så hjem kl 16. 

Slik er arbeidslivet. 

Anonymkode: 46e41...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg hadde latt vær å handle der i år. Det er snakk om 250 000kr, så det vil de nok merke.

Anonymkode: 22931...42d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tenker jeg hadde latt vær å handle der i år. Det er snakk om 250 000kr, så det vil de nok merke.

Anonymkode: 22931...42d

Jeg tenker noe av det samme. Mange leverandører vil nok være interessert i en kontrakt på en kvart million i disse tider, så dersom du henvender deg til noen av de andre aktørene i bransjen og ber om pristilbud, vil du fint kunne dokumentere og forsvare at du velger noen andre enn de dere har handlet fra i alle år. Det finnes så mange tilbydere innenfor gaver og profilering at det skulle være nok å velge mellom. 

Skrevet

Jeg hadde vurdert alle tilbudene på lik linje og ikke kommet med noen kommentarer. Noe annet fremstår uprofesjonelt og bittert. 

Det er som regel ikke innkjøpere som blir invitert på åpningsfest med pomp og prakt, det er ledelsen. Og heller ikke uvanlig at de har med seg følge. 

Du har sannsynligvis ikke gått glipp av en ting. Slike fester og middager er dørgende kjedelig, jeg hadde nok bare blitt letta for å slippe. 

Anonymkode: f0874...208

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...