Gå til innhold

Hva med å gi de Kongelige fred?


TheMan

Anbefalte innlegg

Jeg mener at Martha og Ari kan få lov til å kalle ungen sin Ahmed om de vil. Har vi noenting med dette å gjøre egentlig?? Jeg snakker helt sikkert for flere når jeg sier dette... La nå de Kongelige få leve sitt liv i fred!! Jeg blir helt matt av å høre disse dumme spørsmålene på TV og radio hele dagen.. "Hva synes du ungen skal hete? Bør ungen få en tittel?" osv. osv.

Nei, dette er jeg ikke med på!

:kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Hun er da ikke kongelig lenger! Og Ari har aldri vært det heller! Men jeg gidder ikke å bry meg om dem, men vær så snill ikke kall Ari for kongelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge se og hør selger så mye som de gjør (at noen faktisk bryr seg om det som står der...) vil vi ikke slippe slike debatter. Men nå kan jo vi som ikke bryr oss rett og slett velge å overse artikler og programmer da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg jeg TheMan! :)

Skulle ønske folk hadde bedre ting å engasjere seg i, enn å gjøre narr av folk som ikke kan svare på beskyldningene.

Når du ser slike "diskusjoner" (drittslenging og gjøre narr av folk som ikke kan ta seg selv i forsvar), og så lurrer en på hvorfor det er så mye mobbing......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet f**n så godt at Ari`n ikke er Kongelig, jeg mente generelt for pokker!! Godt å se at flere enn meg gir f**n i sånne debatter

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sexysadie her. Vi tier dem ihjel! Det er den beste måten å bli kvitt konghuset på! Men... da burde jeg kanskje ikke skrive innlegg om kongehuset, da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det å lage en debatt direkte rettet mot diskusjoner rundt kongehuset, det er å gi dem fred? :roll:

Skaper jo bare mer blest her jo!

(jeg syns ikke det er viktig å gi dem fred jeg da, så jeg måtte bare sørge for å lage tråden om dem enda litt lenger!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gurimalla

Så lenge vi har kongehus får de kongelige ikke være i fred. Det er en veldig enkel måte å gi disse menneskene fred på; innfør republikk. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei...hvorfor det da?

De som vil diskutere det kan vel få lov til det, så kan resten bare overse de diskusjonene/innleggene og ikke svare i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så sant, så sant Midnattsol.

De fleste her er jo så lure at de skriver i overskriften hva innlegg handler om, så kan jo de som er sure for mobbingen av kongehuset være tilsvarende lure; de kan hoppe over de innleggene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi de kongelige fred?? Tror de kongelige har det fint jeg. hehe :ler:

Slutte å debattere om dem?? Dette interesserer jo mange, hva er problemet med å la dem debattere om det? Jada jada, så lenge det debatteres sak, jeg vet. :wink:

La de som liker å debattere om de kongelige være i fred heller, så kan jo bare alle andre ikke bry seg om akkurat de debattene. :)

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...