AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #1 Del Skrevet 18. november 2022 Siden det er mye snakk om fitter og dåser som det viktigste i livet, har jeg funnet et navn vi kan bruke på menn som ukritisk ligger rundt - dåsemikkel Menn har i alle tider kalt kvinner med samme oppførsel for masse stygge ting. Kan ikke løse menn få egen betegnelse? Anonymkode: 3240f...8fa 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Del Skrevet 18. november 2022 De har det. Virrepikk. Anonymkode: 634bf...7f6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 18. november 2022 #3 Del Skrevet 18. november 2022 Hvor i alle dager har du vært hele ditt voksne liv? Det finnes da en hel haug med sånne uttrykk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Del Skrevet 18. november 2022 Så lenge alle bruker kondom får det være helt greit å ligge rundt så mye de orker Anonymkode: 1b724...159 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #5 Del Skrevet 18. november 2022 Er ikke fuckboy ordet som er mest vanlig i dag? Anonymkode: 7eb62...0cf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. november 2022 #6 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke fuckboy ordet som er mest vanlig i dag? Anonymkode: 7eb62...0cf er ikke negativt nok 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke fuckboy ordet som er mest vanlig i dag? Anonymkode: 7eb62...0cf Trodde det handlet mer om drittsekk oppførsel etter sex, Eller som et moderne ord av "player" som manipulerer mange jenter for å få seg sex og sjonglerer mellom mange men fremstiller til hver partner at han er trofast med og liker hun mens neste helg er med en annen dame og sier til hun første at han er hos kompis Anonymkode: 1b724...159 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Del Skrevet 18. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Trodde det handlet mer om drittsekk oppførsel etter sex Det handler mest om bitre damer som er sinte fordi de ikke har fått forhold med menn de mener å ha krav på tror jeg heller vi sier Anonymkode: 7eb62...0cf 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. november 2022 #9 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det handler mest om bitre damer som er sinte fordi de ikke har fått forhold med menn de mener å ha krav på tror jeg heller vi sier Anonymkode: 7eb62...0cf evt at de blir såret 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det handler mest om bitre damer som er sinte fordi de ikke har fått forhold med menn de mener å ha krav på tror jeg heller vi sier Anonymkode: 7eb62...0cf Ja + at det er kvinner som holder på sånn også. I allefall sånn ca 35+, skilt barna begynner å bli store, ikke intr. i å binde seg enda. La nå folk få leve som de vil uten at vi sal shame de, kvinne eller mann. Anonymkode: b6eb4...64b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Del Skrevet 18. november 2022 Dåsemikkel var veldig bra😂. Jeg tenkte på frilans sæddonor, før jeg leste svaret. Dåsemikkel var mye bedre. Anonymkode: 278aa...da5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #12 Del Skrevet 18. november 2022 Rundbrenner - eller må det være kjønnsbetinget? Anonymkode: 3c9ff...23f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #13 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det handler mest om bitre damer som er sinte fordi de ikke har fått forhold med menn de mener å ha krav på tror jeg heller vi sier Anonymkode: 7eb62...0cf Slettes ikke, men da regner jeg med at folk (dvs virrepikker) svarer ærlig på spørsmålet om de er akkurat det, siden det er bare såå usjarmerende og totalt uinteressant. Jeg har begynt å kjøre fullt kryssforhør, og da blir jeg sur hvis en eller annen kødd ikke står for hva han er. Anonymkode: 1c0d1...ede 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dåsemikkel var veldig bra😂. Jeg tenkte på frilans sæddonor, før jeg leste svaret. Dåsemikkel var mye bedre. Anonymkode: 278aa...da5 Støtter, kjempeuttrykk😁 Anonymkode: 1c0d1...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #15 Del Skrevet 18. november 2022 Horebukk funker bra syns jeg 🐏 Ellers så har vi jo rundbrenner som også er ganske kjent 🔥🍆 Kaptein syfilis funker også bra.💊 Anonymkode: ff44a...c3c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #16 Del Skrevet 18. november 2022 Maleficenta skrev (27 minutter siden): er ikke negativt nok Hva med fittelus? 🤓 Anonymkode: ff44a...c3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #17 Del Skrevet 18. november 2022 Eller motsatt. Lusepikk 😅 Anonymkode: ff44a...c3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Del Skrevet 18. november 2022 Dåsemikkel er da et etablert ord fra før av? 🤨 Betyr en tafatt, dum type Anonymkode: 8accd...49b 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #19 Del Skrevet 18. november 2022 Forøvrig.... er det ikke på tide å bli voksen? Var ikke dette litt sånn guttelus/jentelus-atferd man helst vokser av seg innen mann er 25? 😉 Anonymkode: 8accd...49b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #20 Del Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forøvrig.... er det ikke på tide å bli voksen? Var ikke dette litt sånn guttelus/jentelus-atferd man helst vokser av seg innen mann er 25? 😉 Anonymkode: 8accd...49b Kanskje det, men fiskusjen står likevel åpen. Anonymkode: ff44a...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå