Gå til innhold

Meny nettbutikk. Så sleipe

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS troller. Finnes ikke salmalaks med 14 dagers holdbarhet i butikkhyllene. Slaktedato er ofte bare 6-9 dager før holdbarhetsdatoen.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et bud som bannet og kjeftet og la på røret fordi jeg hadde bom, så han ikke kom gjennom. Han måtte da gå 60 meter.

Spurte meny dagen før på messenger om det var et problem når det var bom, men det skulle det ikke være.

Klagde tim meny og fikk igjen penger for leveringen. 

Anonymkode: 16cfc...fa9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Brunello skrev (11 timer siden):

Problemet er at folk tar varene med lengst holdbarhet selv om de skal bruke varen godt innenfor holdbarhetsdatoen for andre varer som ligger der med kortere holdbarhet.

Dette.

Vi som forbrukere må være mer bevisste når vi handler. Det er ikke vits å ta varer med lang holdbarhet dersom det ikke er nødvendig.

Men nå er jeg aldri redd for å spise utgått mat da, melk, smør, egg, leverpostei, ost, tørrvarer, juice, osv. Det meste holder mange dager eller måneder over dato. 

Ferskt kjøtt er det verre med, men selv kylling tåler å ligge en dag over dato som regel. 

• Liker 3
Skrevet
Vaffelhunden skrev (20 minutter siden):

TS troller. Finnes ikke salmalaks med 14 dagers holdbarhet i butikkhyllene. Slaktedato er ofte bare 6-9 dager før holdbarhetsdatoen.

Helt enig. Jeg har ikke noe bedre å gjøre en å trolle om Salma laks, holdbarhetsdatoer og meny nettbutikk🙈👍🏻 God helg 👍🏻

hilsen TS

Anonymkode: 0ffa7...506

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...