Gå til innhold

Brun utflod/blod innsettdag 7

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gjennom ett fryseforsøk. Satte inn en blastocyst. 7 dager etter innsett opplever jeg å ha brunfarget utflod emd litt rosa farge utover hele denne dagen, men så stopper det opp og har ikke vært noe mer på 3 dager. Tok en test den dagen jeg hadde denne opplevelsen,  men det sto ikke gravid (clearblue digital)

er det noen Som har hatt likedann opplevelse? Kan jeg være gravid eller før testen ha vært positiv ?

Anonymkode: db1db...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det. Brun/rosa på papiret og det varte i nesten tre dager. Jeg friket ut så klart, men nå er jeg 5+6 😱 så i mitt tilfelle var det festeblødning. 

Anonymkode: eab9b...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde det. Brun/rosa på papiret og det varte i nesten tre dager. Jeg friket ut så klart, men nå er jeg 5+6 😱 så i mitt tilfelle var det festeblødning. 

Testet du negativt noen gang før du testet positivt? Synes det virker for lang tid at jeg skal ha festeblødning 7 dager etter innsett av blastocyst 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet imorges, og testen var igjen negativ, så nå slutter jeg med progesteronstøtte og venter på mensen 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Testet imorges, og testen var igjen negativ, så nå slutter jeg med progesteronstøtte og venter på mensen 

Ts

Håper du lykkes neste gang❤️ klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 6.47):

Testet du negativt noen gang før du testet positivt? Synes det virker for lang tid at jeg skal ha festeblødning 7 dager etter innsett av blastocyst 

Ja jeg testet negativt til dag 13. IKKE slutt på protesteronstøtte før du har snakket med klinikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg testet negativt til dag 13. IKKE slutt på protesteronstøtte før du har snakket med klinikken!

Og jeg kan legge til at jeg også satt inn blasto. Hadde festeblødning nøyaktig syv dager etter innsett som varte i nesten tre dager. Når sa klinikken at du skulle teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...