AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Skrevet 17. november 2022 La meg forklare.. Typen min er i millitæret, og er på øvelse som gjør at han er vekke i 2 uker uten mobil med seg. Helt plutselig får jeg en snap av han, og det er en kompis som sender ut såkalte «streaks» på typen min sin konto. Jeg ble overrasket og litt engstelig. Dette er fordi jeg har sendt typen min en del «nudes» som han har lagret i chatten. (Og før dere sier noe på det, så tenker jeg jo åpenbart at ingen andre ser det utenom oss to, i og med det er privat mellom oss to som kjærester). Aldri hadde jeg tenkt at han bare ga ut passordet sitt (som ikke jeg heller har) til noen i to hele uker uten null kontroll, når han visste hva som ligger innpå samtalen våres og innpå «lagret bilder». Jeg respekterer åpenbart at det er hans snap og han kan dele den slik han vil, men samtidig er det mine bilder og jeg stoler ikke på kompisen hans. Jeg hadde ikke latt typen min lagre så tilgjengelig om jeg visste andre ville i det hele tatt få tilgang til det. Hvis da kompisen blir litt nysgjerrig, så har han full tilgang til å gå inn å se hva han vil uten at jeg hadde fått opp noe. Overtenker jeg helt nå eller har jeg grunn til å reagere? Sier ikke noe til typen min før at jeg vet det bare ikke er overtenkingen min som tar overhånd.. Han er 20 og jeg er 18.. Anonymkode: 09889...066 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Skrevet 17. november 2022 Du må hvertfall slette de bildene i en fei.... Anonymkode: 770cb...19f 5 1
Blåjojo Skrevet 17. november 2022 #3 Skrevet 17. november 2022 Bare slett bildene, så slipper du bekymre deg. 1 1
Isabell04 Skrevet 17. november 2022 #4 Skrevet 17. november 2022 (endret) Ja men det er en del altså og jeg må ganske langt ned i bildene.. Det vil ta lang tid.. Åh hadde han bare gitt beskjed.. Endret 17. november 2022 av Isabell04
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Skrevet 17. november 2022 Veldig spesielt TS. Hvorfor gidder han dette. Det er jo temmelig umodent. Er det ikke bedre å slette det du kan og så be han slette alt når han har kontroll på den igjen. Så ville jeg revurdert forholdet. Pga merkelig umoden oppførsel at noen skal passe på streaks for han + han bryr seg ikke om deres personlige samtale og bilder kan bli lest av andre. Anonymkode: b1333...dbf 3
Isabell04 Skrevet 17. november 2022 #6 Skrevet 17. november 2022 Ja jeg skal vertfall få slettet det jeg finner.. Jeg tror bare ikke han tenkte helt. Isåfall kunne jeg ha passet snappen hans hvis det var så viktig, men han hadde sikkert ikke likt det 😅
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #7 Skrevet 17. november 2022 Haha sorry men dette høres ut som verdens dårligste bortforklaring på at du en dag avslører han i utroskap på snap. "ÅH nei det var kompisen min som brukte den!" Anonymkode: cf6c9...4e6 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #8 Skrevet 18. november 2022 Isabell04 skrev (10 timer siden): Ja jeg skal vertfall få slettet det jeg finner.. Jeg tror bare ikke han tenkte helt. Isåfall kunne jeg ha passet snappen hans hvis det var så viktig, men han hadde sikkert ikke likt det 😅 Passet snappen? Menneskeheten har kommet dit ja.... huff.. Anonymkode: 4056e...25f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #9 Skrevet 18. november 2022 IKKE. SEND. NUDES. EVER! Anonymkode: a059e...df2 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #10 Skrevet 18. november 2022 Spørs om kompisen går inn i chatten eller ikke. Eller om han bare sender streak til alle på listen og logger ut med engang. Anonymkode: 1dab5...4d1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #11 Skrevet 18. november 2022 Jeg hadde blitt lynforbannet, men det er litt vanskelig å sette seg inn i denne situasjonen da jeg aldri ville sendt noen nakenbilder og i alle fall ikke lagret i snap. Kjæresten din er i beste fall veldig ubetenksom som deler dette med kompisen og han har vist at han ikke kan stoles på med denne typen privat informasjon. Anonymkode: b4847...14a
Isabell04 Skrevet 18. november 2022 #13 Skrevet 18. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: IKKE. SEND. NUDES. EVER! Anonymkode: a059e...df2 Nei og jeg er ikke slik heller egentlig.. Tok lang tid før jeg stolte nok på han til å gjøre slikt. Så gjør han alt for å overtale meg også. Jeg taper som regel fordi han maser bare til jeg sender. Og når jeg har sendt vil han bare ha mer.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #14 Skrevet 18. november 2022 Isabell04 skrev (1 minutt siden): Nei og jeg er ikke slik heller egentlig.. Tok lang tid før jeg stolte nok på han til å gjøre slikt. Så gjør han alt for å overtale meg også. Jeg taper som regel fordi han maser bare til jeg sender. Og når jeg har sendt vil han bare ha mer. Her må du sette grensene dine og ikke la deg presses til det. Det er faktisk ikke greit. Hva annet maser han seg til??? Du bør være klinkende klar overfor han om at du ikke sender. Men først må du få han til å slette alt han har hos deg. Før du vet ordet av det, så har hele kompisgjengen hans og internett, om ikke de allerede har bildene... Anonymkode: 04944...a01 1 3
Isabell04 Skrevet 18. november 2022 #15 Skrevet 18. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her må du sette grensene dine og ikke la deg presses til det. Det er faktisk ikke greit. Hva annet maser han seg til??? Du bør være klinkende klar overfor han om at du ikke sender. Men først må du få han til å slette alt han har hos deg. Før du vet ordet av det, så har hele kompisgjengen hans og internett, om ikke de allerede har bildene... Anonymkode: 04944...a01 Ja du har helt rett selvfølgelig.. Jeg kan være ganske naiv. Tusen takk til alle som har svart, det har hjulpet mye til å få litt perspektiv! 1
Loboto Skrevet 18. november 2022 #16 Skrevet 18. november 2022 Husk å be han betale kompisen godt for å ha passet på kjæledyret hans snap. For 14 dager bør han minst gi 1000 kr og ei flaske vin. 1 1
Blått Skrevet 18. november 2022 #17 Skrevet 18. november 2022 (endret) 22 hours ago, AnonymBruker said: La meg forklare.. Typen min er i millitæret, og er på øvelse som gjør at han er vekke i 2 uker uten mobil med seg. Helt plutselig får jeg en snap av han, og det er en kompis som sender ut såkalte «streaks» på typen min sin konto. Jeg ble overrasket og litt engstelig. Dette er fordi jeg har sendt typen min en del «nudes» som han har lagret i chatten. (Og før dere sier noe på det, så tenker jeg jo åpenbart at ingen andre ser det utenom oss to, i og med det er privat mellom oss to som kjærester). Aldri hadde jeg tenkt at han bare ga ut passordet sitt (som ikke jeg heller har) til noen i to hele uker uten null kontroll, når han visste hva som ligger innpå samtalen våres og innpå «lagret bilder». Jeg respekterer åpenbart at det er hans snap og han kan dele den slik han vil, men samtidig er det mine bilder og jeg stoler ikke på kompisen hans. Jeg hadde ikke latt typen min lagre så tilgjengelig om jeg visste andre ville i det hele tatt få tilgang til det. Hvis da kompisen blir litt nysgjerrig, så har han full tilgang til å gå inn å se hva han vil uten at jeg hadde fått opp noe. Overtenker jeg helt nå eller har jeg grunn til å reagere? Sier ikke noe til typen min før at jeg vet det bare ikke er overtenkingen min som tar overhånd.. Han er 20 og jeg er 18.. Anonymkode: 09889...066 Jeg hadde vært forbannet! Hadde opplevd det som utrolig vondt og krenkende! Endret 18. november 2022 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #18 Skrevet 18. november 2022 Isabell04 skrev (1 time siden): Nei og jeg er ikke slik heller egentlig.. Tok lang tid før jeg stolte nok på han til å gjøre slikt. Så gjør han alt for å overtale meg også. Jeg taper som regel fordi han maser bare til jeg sender. Og når jeg har sendt vil han bare ha mer. Vel, det er en dyr lærdom, men om en mann ikke respektere deg, så ikke send han bilder han kan bruke mot deg og spre rundt til kompisene, eller enda verre, på nett. En mann som ikke respekterer at du sier nei, han respekterer ikke deg og dine grenser. Og du kan slette bildene så mye du bare orker, men du har ingen garanti for at bildene ikke er lagret av andre. Anonymkode: bc548...3ce 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #19 Skrevet 19. november 2022 17 hours ago, Isabell04 said: Nei og jeg er ikke slik heller egentlig.. Tok lang tid før jeg stolte nok på han til å gjøre slikt. Så gjør han alt for å overtale meg også. Jeg taper som regel fordi han maser bare til jeg sender. Og når jeg har sendt vil han bare ha mer. Jo, du er slik. Du sender nudes. Alle sier det samme som deg, "jeg er egentlig ikke slik".... Anonymkode: a059e...df2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #20 Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo, du er slik. Du sender nudes. Alle sier det samme som deg, "jeg er egentlig ikke slik".... Anonymkode: a059e...df2 La nå jenta få være i fred, hun har sikkert skjønt for lenge siden at dette var lite smart. Skaden er kanskje allerede skjedd og kompisen har sett bildene. Dyr lærdom og viktig lærdom. Ts, gjør det slutt med denne fyren. Anonymkode: aec50...412 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå