AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #21 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er 100% skjeggkre ja. Har slitt med de jeg også på badet. De spiser dopapir på natten som ligger på gulvet og spiser seg gjennom sponplatene i baderomsskapet. Gjemmer seg i listene på dagtid så fort jeg kommer Anonymkode: 553b0...37a Dette er ikke bildet som TS la ut. De på TS sitt bilde er ikke skjeggkre. Anonymkode: 7a8ed...84d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #22 Skrevet 18. november 2022 On 11/17/2022 at 7:42 PM, AnonymBruker said: Joda, bodde i Gabels gate for mange år siden og har også hatt «gleden» av å treffe på disse. Anonymkode: db1ae...717 Jeg hadde også Majorstuabillen da jeg bodde på Frogner. De spiste hull i alt superundertøyet mitt. Ekle små larver. Anonymkode: a2838...57b
Maskinfører Skrevet 18. november 2022 #23 Skrevet 18. november 2022 Var nettopp ett skjeggkre på rommet til min far på sykehjemmet nå 🙂
Snurrepurre Skrevet 18. november 2022 #24 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette er 100% skjeggkre ja. Har slitt med de jeg også på badet. De spiser dopapir på natten som ligger på gulvet og spiser seg gjennom sponplatene i baderomsskapet. Gjemmer seg i listene på dagtid så fort jeg kommer Anonymkode: 553b0...37a «Skjeggkre er ikke farlige og gjør minimale materielle skader i bygg. De er likevel å regne som et skadedyr fordi de gjerne oppleves som sjenerende og ubehagelige, spesielt i store mengder.» Tviler på at det er sjeggkre du har?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå