Gå til innhold

Var dette spesielt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex med en for andre gang og jeg kom men vi fortsatte. Jeg rei han lenge men fikk sykt vondt i bena så ba han bytte til misjonær og etter et minutt i misjonær så trakk han seg ut uten å si noe og la seg på ryggen med hendene bak hodet som om han var ferdig. "Kom du?" spurte jeg og han ristet på hodet og sa "m-mh" og virket fornærmet. Jeg fikk dårlig samvittighet og sugde han til han kom og han har skrytt av blowjobene jeg gir før. 

Kan han blitt fornærma for at jeg ikke klarte å ri lenger og han tenkte jeg var lat så da gadd ikke han heller å "jobbe" i misjonær? Sånn at han heller ville ha bj så han slapp å jobbe fordi jeg ikke jobbet mer i senga?

Anonymkode: 6fdc2...8b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med sexpartneren din, ts. Vi kan umulig vite hva som skjedde i denne situasjonen. 

At du sugde han av dårlig samvittighet er ikke en god ting. Seksuelle handlinger skal utføres av lyst og ønske om å glede partnere sin, alltid!

Anonymkode: 30e2f...aa4

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det har skjedd meg noen ganger at jeg ikke har klart å komme under sex - og da har nok jeg også blitt litt rar. Det er jo liksom opplest og vedtatt at vi mannfolk skal være sprekkeferdige til enhver tid, og det blir liksom en litt klein stemning når det der ikke funker. Sier ikke at dette var tilfelle for ham nå, men det kan jo ha vært det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff, det er ikke et bra tegn at folk blir sure under sex. Her ville jeg faktisk vært litt observant fremover. Dette kan være tegn på en fyr som er lett krenkbar, er passiv aggressiv, har behov for å kontrollere og trenger mye bekreftelse. 

Det er overhodet ikke normalt å bli fornærmet over at damen ikke orker å ri mer. Hvis det faktisk var det som skjedde, er han ikke noe ok mot deg. Men, ja, det kan ha vært flauhet eller andre ting, som noen nevner her.

Anonymkode: 99e80...711

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hvis man blir fornærmet av å gå over til misjonær, da har man et større problem enn man er klar over. 

Ja, det var meget spesielt.

Endret av Bombasi
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Viss han allerde nå tør å bli sur under sex, vær obs, han legger da føringen på hvordan Ditt sexliv skal være, som for eksempel suge han blid igjen. Not good. 

Anonymkode: d05fd...0b1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan hende han bare gikk lei og følte seg ferdig. Er jo ikke veldig spennende å knulle på i misjonær særlig lenge. 

Kan også hende ha kjente at han ikke kom til å få orgasme og stoppet når han ikke gadd lenger. 
Er ikke sånn at menn automatisk får orgasme hver gang man har sex liksom. Når man kjenner at man «ikke har dagen», så gidder man jo ikke holde på særlig lenge.

Anonymkode: 7e831...38d

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er jo ikke veldig spennende å knulle på i misjonær særlig lenge.

OK?

Skrevet

Til TS:

Samme svar som alltid.

Dere må snakke sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...