Gå til innhold

Lost -Ana Lucia

Fremhevede innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
Det har ikke jeg fått med meg  :overrasket:

det hadde ikke jeg heller, men det glimtet til litt i hukommelsen, hørtes litt kjent ut.

Endret av Fruktfat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror også de kjente hverandre fra før på en eller annen måte.

Skrevet

Grunnen til at Jack fikk reaksjonen på navnet hennes, var at han trodde de hadde med en mann å gjøre. Det var derfor han pakket så masse våpen. Han trodde rett og slett ikke at en kvinne kunne lede "den andre gjengen" og holde Sajid fanget. Verre er det ikke.

Tror JEG, da....

Leyla, i.i

Skrevet
Jeg tror også de kjente hverandre fra før på en eller annen måte.

Ikke jeg.De håndhilste jo på hverandre på flyplassen da Ana Lucia ville hjelpe Jack fordi han var så fortvila på hun dama bak skranken.Det var et eller annet tull med å få kista til faren hans på flyet.

Da er det vel litt merkelig å håndhilse på hverandre om de skulle hatt barn sammen en gang i tiden?

Jeg tror reaksjonen hans kom fordi hun hadde overlevd,og fordi det var hun som hadde tilta.

Skrevet

Da er det vel litt merkelig å håndhilse på hverandre om de skulle hatt barn sammen en gang i tiden?

Hvis du legger merke til hva jeg skriver, så skriver jeg ingenting om at de skulle ha hatt et barn sammen. Jeg skriver at jeg tror de har møttes før.

Skrevet
Jeg tror reaksjonen hans kom fordi hun hadde overlevd,og fordi det var hun som hadde tilta.

:Nikke: Det tror jeg også. Alt trenger ikke være kjempekomplisert selv om det er Lost ;)

Skrevet

Uansett så irriterer den dama meg. Hun er så overtøff i trynet atte!

Skrevet

Jeg har hengt meg opp i hvordan hun S-N-A-K-K-E-R, med helt overdrevne bevegelser, som om alle hun prater med er tilbakestående personer hun i tillegg hater.

Skrevet
Uansett så irriterer den dama meg. Hun er så overtøff i trynet atte!

Akkurat

Skrevet

Det som er det verste for meg, er egentlig at hun er klin lik en venninde av meg. De er så like, både i fakter og utseende at det er sært å se på (eneste forskjellen er at venninda mi har kort hår da).

Skrevet
Hvis du legger merke til hva jeg skriver, så skriver jeg ingenting om at de skulle ha hatt et barn sammen. Jeg skriver at jeg tror de har møttes før.

Den setningen var heller ikke mynta på deg ;)

Skrevet
Den setningen var heller ikke mynta på deg ;)

Ok, da beklager jeg. Jeg trodde det, iom. at du quotet meg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...