Gå til innhold

Lost -Ana Lucia

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg fikk bare med meg at hun var hos psykologen, så tilbake i jobb hvor hun tiltet når de rykket ut pga husbråk. Hvorfor var hun permittert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mon tro om Jack egentlig var faren til barnet hun bar på?

Skrevet

Var det ikke bare det at de hadde truffet hverandre på flyplassen da?

Skrevet

Ville jo vært litt rart om de tidligere har ventet barn sammen, men ingen av dem har fått med seg at de var på samme fly i hvert fall... :klø:

Skrevet
men ingen av dem har fått med seg at de var på samme fly i hvert fall... :klø:

Jo, på flyplassen avtalte de å ta en drink ombord i flyet. Jack gir henne nummeret på setet sitt i det de forlater baren.

Skrevet
Jo, på flyplassen avtalte de å ta en drink ombord i flyet. Jack gir henne nummeret på setet sitt i det de forlater baren.

Ah... det fikk ikke jeg med meg! :idesmil:

Skrevet

Nei det er ikke greit å få med seg alt. Synes det er litt vel mange historier vevd innn i hverandre nå

Skrevet

Naaaaaaaiiiii, det tror jeg ikke. Jeg tror reaksjonen hans kom av at han traff henne på flyplassen før flyet tok av. Hvis det i så fall skulle være tilfelle så kommer jeg til å slutte å se på Lost, for det ville blitt litt for søkt etter min smak :roll:

Skrevet

Nei nei nei!

Skjønner ikke åssen han skulle det..

Han traff henne jo først på flyplassen da.

Om ikke:

Det vi så fra de traff hverandre på flyplassen var en tidligere gang!

Da de traff hverandre på flyplassen VAR denne gangen, men begge hadde fått hukommelsestap og husket ikke hverandre.. :overrasket:

Men skal vel litt til vel.. Da blir det nok litt for dumt for meg og ja!!

Skrevet

Hun ble permitert etter å truffet av fire skudd i tjeneste.

Og de traff hverandre kun på flyplassen før de gikk ombord i flyet - enig med andre her.

Gjest Fruktfat
Skrevet

min kjære mente at i en tidligere episode hadde jack sagt at han hadde mista en baby fordi moren ble skutt (eller noe sånt). altså sin egen baby.

har heller ikke fått med meg det med jack og ana lucia på flyplassen.

(men jeg synes ana lucia er :kvalm: , håper hun er den neste som blir "borte".)

Skrevet
(men jeg synes ana lucia er  :kvalm: , håper hun er den neste som blir "borte".)

Helt enig! Hun overspiller sånn. :roll:

Skrevet
min kjære mente at i en tidligere episode hadde jack sagt at han hadde mista en baby fordi moren ble skutt (eller noe sånt). altså sin egen baby.

Det har ikke jeg fått med meg :overrasket:

Skrevet

(men jeg synes ana lucia er  :kvalm: , håper hun er den neste som blir "borte".)

Å..? Hm.. kan ikke huske det, men syns liksom det virket litt kjent jeg og..

Men det virker jo veldig rart da i såfall!

Nå kunne jeg tenkt meg å sett noen episoder av sesong 1 igjen jeg nå.. ;)

Helt enig med dette om Ana Lucia ja! Har liksom det samme "skjøre" uttrykket hele tiden.. det skal sikkert være sexy men..

Skrevet

Ana Lucia ruler ;) Hun er kjempetøff. Kanskje litt for glad i våpen :ler: men dog...

Får lyst å se filmen Girlfight der hun spiller kvinnelig bokser.

Skrevet

Hva var det som skjedde med kona til Jack da? Hun døde vel....

Skrevet

Syns på en måte at Jack`s reaksjon på navnet hennes inneholdt mer enn å ha møtt henne på flyplassen...

Skrevet
Syns på en måte at Jack`s reaksjon på navnet hennes inneholdt mer enn å ha møtt henne på flyplassen...

Jeg også. Blir liksom ikke helt paff av å høre navnet på en du møtte på en flyplass du visste skulle ta samme fly med. Med mindre han var i sjokk at den andre delen av flyet var levende.

Skrevet

Hmmm, nå ble jeg nysgjerrig på om de kjenner hverandre fra før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...