AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #21 Skrevet 24. november 2022 Er jaguar og har sex med både coyote, husky og sølvrev. Går helt fint😋 Anonymkode: 97205...d26 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #22 Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 8.43): Det er så lett å identifisere her inne hvem det er som har blitt neglisjert av menn og ikke er bra nok for å få kvalitetsmenn. Anonymkode: 4a642...3d5 Mann her, og det var kun ironisk ment. Anonymkode: ec1bd...45b
Zeruda Skrevet 27. november 2022 #23 Skrevet 27. november 2022 Er 34 år gammel og dater (stort sett) bare yngre menn. Synes dette med «cougar» er sexistisk dobbelmoral. Hvorfor blir det sett på som «helt normalt» at en mann på over 30 har en kvinnelig kjæreste i tjueårene og ikke omvendt? Og hvorfor forventes det at kvinner i 40-årene skal finne seg en gamling i 60-årene? Jeg ser ekstremt ung ut for alderen. De fleste tar meg for å være 24-26. Hvorfor skulle jeg ta til takke med en rynkete gammel mann når jeg selv ser ung ut? Kjenner flere kvinner i 50-årene som er kjæreste/gift med langt yngre menn. En ting disse kvinnene har til felles er at de ser ekstremt unge ut for alderen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå