Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har fått resept på minipiller... Vil gjerne høre andres erfaringer med disse, bivirkninger?
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Jeg gikk på minipiller en periode da jeg ammet... Jeg synes det var noe himla pes og huske å ta den pilla på så og si nøyaktig samme tidspunkt. Men siden jeg amma kan det ha hatt noe med å gjøre at det ikke funka for meg. (Ammetåkete og surrete som fy. )
Gjest Lilleulv Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Jeg gikk på minipiller en periode da jeg ammet... Jeg synes det var noe himla pes og huske å ta den pilla på så og si nøyaktig samme tidspunkt. Men siden jeg amma kan det ha hatt noe med å gjøre at det ikke funka for meg. (Ammetåkete og surrete som fy. ) ← Jepp, jeg er klar over det der med tidspunkt. Får bare prøve å få det til, hvis ikke så er det verste som kan skje at jeg får en unge da og det er jo ikke sååå galt
Lourdes Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har brukt Conludag. Hadde ingen bivirkninger. I følge legen min, så var det ikke sååå viktig å ta de til nøyaktig samme tid. Brukte de i ca. et år. Så snart jeg får surret meg til å få en ny resept, vil jeg fortsette på de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå