Gå til innhold

Stå med bilen på i parkeringshus og fikk kjeft av ei sur kjerring!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså jeg gjør det aldri med dieselbilen vår, kun med elbilen.  
Men satt og ante fred og ingen fare da ei sur hurp av ei kjerring kom å hamret løs på sideruta mi.  Så jeg åpnet litt på vinduet og hun begynte å vræle om hvordan våger jeg stå her med bilen i gang å forurense! 

Jeg prøvde rolig å forklare at dette er en elbil og derfor ikke har noe å si om den står på i et p-hus.  Men hun ga seg ikke!  

Hadde 2 åringen i baksete som ble redd å begynte å gråte av vrælingen til kjerringa.  Så jeg måtte bare si ok, jeg kjører nå.  Parkerte ett annet sted i p-huset til mannen kom ut av butikken igjen.

Men altså hva tenker dere om slikt? Er det virkelig noe å hisse seg opp over!

Anonymkode: 74e13...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer mer på hvorfor du står med motoren i gang..

Det er miljøsvineri selv om det er el-bil. El-bilen går på strøm. Strømmen kommer ikke fra intet. Selv "grønn" strøm er ødeleggende for miljøet - og den grønne strømmen du kaster bort, kunne vært eksportert til land som bruker gass og kull. 

Anonymkode: 1333b...ac7

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun ikke turte å innrømme at hun tok feil da du sa det var elbil, så da måtte hun bare fortsette 🙈 Synd for barnet

Anonymkode: 45622...2e7

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gærne kjerring, enig, tipper hun ikke så at det var en UTSLIPPSFRI BIL da hun kom i rettferdighetens navn. 

Anonymkode: 9d893...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gærne kjerring, enig, tipper hun ikke så at det var en UTSLIPPSFRI BIL da hun kom i rettferdighetens navn. 

Anonymkode: 9d893...77c

Utslippsfri bil 🤣🤣🤣

Anonymkode: 6c9d5...839

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er miljøsvineri selv om det er el-bil. El-bilen går på strøm. Strømmen kommer ikke fra intet. Selv "grønn" strøm er ødeleggende for miljøet - og den grønne strømmen du kaster bort, kunne vært eksportert til land som bruker gass og kull. 

Motoren bruker ikke strøm når den står stille. Luftanlegget bruker strøm, og lysene bruker sikkert litt strøm, men jeg tror ikke det blir mye eksportert strøm av å skru av lufta og få kondens i bilen som må fjernes etterpå.

Anonymkode: 45622...2e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stå med motoren i gang i parkeringshus?? Elbiler har også CO2-utslipp

Anonymkode: 9720e...b77

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker har virkelig et ekstremt behov for å markere seg og kjefte på andre.. 🤦‍♀️

Ho er sikkert ei sur gammel dame som er bitter på livet sitt og fant ut at ho først tar det ut over deg, og så sikkert en av de ansatte inne på butikken..

Jeg hadde lett stått med bilen på dersom jeg hadde elbil..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke noe "tomgang" på en elbil. Motoren går bare når bilen kjører.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig rart å hisse seg opp slikt. 
Men jeg synes også det er rart når voksne mennesker kaller andre for hurper og kjerringer. 

Anonymkode: 7d61f...6e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men jeg synes også det er rart når voksne mennesker kaller andre for hurper og kjerringer. 

Vel beklager, men de lyst å kalle folk hurpe og kjerring når de skremmer  vette av barnet mitt!

Anonymkode: 74e13...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck

Anonymkode: 54feb...47b

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er en uting å stå og kjefte på fremmede mennesker, det må gå an å si fra på en ordentlig måte.

På samme måte synes jeg det er en uting å beskrive andre som "kjerringer" som "vræler". Det må gå an å forklare situasjonen på en ordentlig måte.

Så kritikkverdige begge to her.

Anonymkode: 55d6f...646

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ei som har for lite å gjøre. Hadde sagt hun fikk holde kjeft, og passe sine egne saker. Så hadde jeg lukket igjen.

Du har ikke gjort noe ulovlig.

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Sikkert for å holde bilen varm eller noe.

Anonymkode: 2bbe1...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke mens den står slik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo ingen motor som står og går med elbil da🙈🙈 Hvor mye strøm tror du man bruker når bilen står stille? Knapt ingenting. Flere elbiler går det heller ikke an å «slå av». Sitter man i bilen så er bilen på. 
Les deg opp på elbil!!!! 

Anonymkode: 191d3...0d5

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

kan du ikke bare skru den av?

Anonymkode: 31c2e...754

Min elbil går det ikke an å skru av. Kan du ikke la være å svare når du ikke har peiling på det du snakker om. 

Anonymkode: 191d3...0d5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vokste opp på 80 og 90 tallet lærte dette av Blekkulf! Å gå å banke på vinduene og si fra til biler som står på tomgang å forurense! 

Heia dama! Ikke ta deg nær av at folk er opptatt av klimaet. Men ja hun dreit seg nok litt ut og trodde det var bensinbil. 

Anonymkode: 3a289...bdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...