Gå til innhold

Hvilken alder liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo så søte når de er små. Uendelig søte. Og uendelig travle.

Jeg liker selvstendige 10åringer best 

Anonymkode: 00201...dfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All alder har sin skjerm. Elsket babytiden, 5 års perioden. 
Tenåringsperioden som jeg står i nå er den mest krevende perioden

Anonymkode: 397c8...e14

• Liker 1
Skrevet

Har en på 10 en på 5 og en på 3. som foreldre liker jeg 10 års alderen best😊

Anonymkode: 31002...089

Skrevet

Alt opp til tretten var fint. Liker nyfødtfasen, og har en forkjærlighet for fireåringer.

Anonymkode: 3d905...9e5

Skrevet

25 år. Kan ta en skikkelig prat med dem.

Anonymkode: dd4a6...358

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Den enkleste alderen er i alle fall rundt 8-12. Da klarer de seg mye selv, samtidig som de ennå ikke har blitt gærne av hormoner :P 

Min eldste er 14, og jeg synes den mest krevende alderen er 0-2. Min 14-åring har vært en ganske grei tenåring hittil, litt mer sur og mutt enn før, men ellers til å leve med. 

Skrevet

Babytiden for oss, uten tvil! Verste alderen er fra 1-1,5 til 3 år. Ellers er 6-7 års alderen veldig herlig🥰

Anonymkode: 91fbb...a06

Skrevet

3,5-5 er herlig! 

Anonymkode: 7c6a6...f0d

Skrevet

Da de var 8 måneder kunne jeg nå langt med dem. Da de var 5 år var de sååå medgjørlige og vi kunne gjøre mye sammen. Nå er de 12 og 11 år og vi kan gjøre mye,om de vil.

Anonymkode: 34af5...84d

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da de var 8 måneder kunne jeg nå langt med dem. Da de var 5 år var de sååå medgjørlige og vi kunne gjøre mye sammen. Nå er de 12 og 11 år og vi kan gjøre mye,om de vil.

Anonymkode: 34af5...84d

Atte hva for noe??

Anonymkode: 974a2...4a2

• Liker 2
Skrevet

8 - 12 år var en super periode ! Så kom tenårene.. 🫡 0 - 3 var koselig med eldste, et helvete med yngste. 3 - 6 år synes jeg var krevende med begge.

Anonymkode: 98f17...186

Skrevet

2-åringer ❤️

Anonymkode: cd16c...425

Skrevet

Jeg har alltid syntes at den alderen de er i, uansett hvilken det er, er den aller beste. Da de var sjarmerende 3-åringer som sa søte og morsomme ting, var dønn ærlige helt uten filter og gav masse klemmer syntes jeg det var fantastisk. Da de begynte på skolen og jeg følte de var så store og selvstendige og det begynte å bli mer gøy å gjøre ting med dem fordi alt ikke måtte tilpasses alder syntes jeg det var best. Og nå som eldste er tenåring og jeg ser for en fin mann han holder på å bli, han lærer meg masse om historie og vi kan ha lange fine diskusjoner om alt mellom himmel og jord synes jeg at det er best. Når jeg ser tilbake synes jeg ingen alder har vært bedre enn de andre, alt har sin sjarm og er fint på sin måte og det blir bare bedre og bedre jo eldre de blir. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler også at hver alder har sin sjarm - og sin usjarm.. 

Etter hvert som ungene blir større, er det noe som blir lettere, og noe som blir vanskeligere. Så for meg blir spørsmlet litt som hva er best av taco og sjokolade. 

Anonymkode: 7663b...3c2

Skrevet

20+

Anonymkode: 464ad...fa8

• Liker 1
Skrevet

Babytiden syns jeg er mest mas, tenåringen krever at jeg holder meg roligere enn den levende hormonbomben.

4-10 er vel alderen som er best, da kan de gå på do selv, sover skikkelig, begynner å høre etter (det slutter igjen med puberteten), kan forklare seg hvis noe er galt. Og det er også alderen der man fremdeles får mye kos tilbake.

Anonymkode: 1da76...381

Skrevet

Jeg likte 0-6 måneder med alle. 6 måneder-4 år var intens og kanskje det verste. Fra 4-10/12 ble det enklere og enklere. Fra 10/12-16/18 var det ikke så intenst, men alle problemene var større og mer slitsomme. Etter det ble det hyggeligere igjen selv om problemene som dukket opp fremdeles var store. 

Anonymkode: 8dd8d...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...