AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Hei. vet ikke helt hvor jeg vil med dette, må gjennom det uansett, men trenger å høre andre sine erfaringer. jeg og samboer skal nå flytte fra hverandre etter at vi har vært sammen i 15 år, fordi han ikke «vil» eller «gidder» å prøve mer.. vi har aldri hatt noe annet enn hverandre, og jeg syntes det gjør så ekstremt vondt å tenke på at han senere skal ha noen andre enn meg i armkroken sin 😭 og sliter med en ekstrem sjalusi følelse ovenfor fremtiden, er dette normalt? Og hvordan takler jeg det evt den dagen? som sagt vet jeg at jeg mø gjennom dette uansett, men her og nå skjønner jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal takle det. Kanskje jeg har rn form for eiesyke på han? Jeg vet ikke, men jeg vil ikke at han skal være med noen andre enn meg😭 vil fortsatt være sammen med han, men han har bestemt seg, og har null villighet til å prøve å rette opp feilene som har blitt gjort.. og så lenge han ikke gjør det, funker ikke vi to uanswtt.. Anonymkode: 90cd6...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Del Skrevet 21. november 2022 Den brutale sannheten er at du ikke lenger har rett til å være eiesyk. Dere er ikke lenger et par. Innse først som sist at han VIL finne seg en annen. Blokker han overalt og gråt og vær lei deg. Dette må du gjennom. Men du må slippe taket i han. Om han så går å ligger med en annen samme kveld dere gjør det slutt så har ikke du noe med det. Aksepter aksepter aksepter og gå etterhvert videre. Anonymkode: c046c...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå