Gå til innhold

magetrøbbel- buldring og bråk

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg prøver å spise mindre og sunnere enn jeg pleier.. problemet er at med en gang magen min kjenner bare bittelitt sult så bråker den som bare det... det enste som stopper den er å få i seg mat.. og ofte spiser jeg bare for å stoppe bråkingen, ikke fordi jeg er spesielt sulten.. det er faktisk plagsomt i jobbsammenheng også.. jeg er med på mange møter som ikke har pauser.. og magen min begynner å buldre og skrike.. det hele ender opp med at jeg må være så frekk at jeg tar meg en matbit under møtet og det er jo ikke akkurat bra..

hva kan jeg gjøre for å slippe dette problemet? er det i hele tatt noe å få gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender jeg har slike perioder når jeg har slurvet med kostholdet og skal tilbake i gamle gode vaner. For meg er det kun snakk om en overgangsfase som varer i kortere perioder.

Spis litt fiberkjeks el, så kan det være den roer seg ute at du får i deg særlig med kalorier, men vær obs på at du bør drikke en del om du har høyt fiberinntak. Vita Biosa eller Molkosan kan og hjelpe på til å få en bedre fordøyelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...