Gå til innhold

Er det flere enn meg


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

som ikke klarer å lese mer enn étt innlegg her før man begynner å tute?? Jeg kommer hit kun en sjelden gang for jeg vet at jeg kommer til å gråte. Jeg har selv ingen sorger å skrive om her men her ser jeg at så mange av dere har opplevd noe så grusomt som å miste noen eller vet at dere snart selv skal dø :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har klump i halsen mange ganger når jeg leser her, og det er også en av grunnene til at jeg heller ikke er så ofte innom. Jeg har selv opplevd både en barndom fylt av sorg og noen tunge dager da faren min døde, men det som er flott med dette dorumet er at man føler seg litt bedre når man får skrevet det av seg og de som benytter det ønsker å lette sitt hjerte litt. Og det hjelper virkelig, det aller beste er jo å få ut følelser og tanker. Visst er det tungt å lese hva alle andre har opplevd, men jeg tror også vi kan lære litt av hverandre omkring dette med sorg og klare å sette litt perspektiv på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også klarer bare å sneipe innom her. Jeg så en overkjørt katt i veien i dag, og bare det er nok til å få meg til å få klump i halsen.

Jeg synes det finnes utrolig mane tøffe mennesker. Det er mange som har hatt det vondt og jeg synes det er fint med en side hvor man kan få tømt seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe problem med og lese her inne, nå skriver jeg jo mye selv også ga av jeg nylig mistet sønnen min, for meg er det veldig godt at det finnes diskusjoner rundt det. fint og kunne dele tanker og følelser uten og sitte ansikt til ansikt hele tiden. Synes det er litt synd at det en sjelden gang kommer litt fjåsete innlegg, men det er jo ikke bare for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...