Gå til innhold

Yellowstone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den? Begynte, men første episode var vanskelig å forstå🤷‍♀️ Verdt å fortsette?

Anonymkode: ed680...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det. har begynt på 1883 også som er en spin off. er moderne western/halv mafia opplegg hhah

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg elsker Yellowstone og 1883 likte jeg og. Elsker sliker serier jeg, men jeg er ikke kresen. 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor Sheridan er litt slarktete i skrivinga, det har han vært i alt han har gjort. Han har også en hang til "pompøs" macho-kultur, noe som jeg vanligvis liker, men det blir litt mye hos Sheridan.

Det som trekker opp er noen gode skuespiller-prestasjoner, i Yellowstone synes jeg Kevin Costner, Kelly Reilly, og Wes Bentley, spesielt kompenserer for svakhetene i skrivinga.

1883 ble vel mye tenåringsdrama for min del, men verdt å se på grunn av Sam Ellliot, som vel er den mest ikoniske "cowboyen" Hollywood har produsert.

Endret av Lurium
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstone er noe av det beste som har kommet de siste årene

Anonymkode: 00473...0bf

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Sesong 5 av Yellowstone har fått premiere på SkyShowtime den 14. november kl. 18:00 hvor de to første episodene slippes.
 

Jeg har sett andre sesonger på tv2play og Paramount+, men da Paramount kuttet sendinger så overtok SkyShowtime, og den er billig 39,50 kostet det da jeg fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Adobyen skrev (På 13.11.2022 den 22.57):

Sesong 5 av Yellowstone har fått premiere på SkyShowtime den 14. november kl. 18:00 hvor de to første episodene slippes.
 

Jeg har sett andre sesonger på tv2play og Paramount+, men da Paramount kuttet sendinger så overtok SkyShowtime, og den er billig 39,50 kostet det da jeg fant den.

Hvor får du sett den på smart tv? Ser strim har den, men da må man betale 399 for tv2 Play, Viaplay osv som jeg har fra før.

Hva synes du så langt?

Har du sett 1923 også?

Anonymkode: e254d...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2022 den 0.49):

Yellowstone er noe av det beste som har kommet de siste årene

Anonymkode: 00473...0bf

Enig! En av de beste seriene. Har du sett de to andre også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor får du sett den på smart tv? Ser strim har den, men da må man betale 399 for tv2 Play, Viaplay osv som jeg har fra før.

Hva synes du så langt?

Har du sett 1923 også?

Anonymkode: e254d...38e

Jeg har ikke fått sett dem ennå, men jeg bruker iPad for å se. Månedsabb. på SkyShowtime koster 39,50.  Det kan sikkert funke på smart-tv også. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (1 time siden):

Jeg har ikke fått sett dem ennå, men jeg bruker iPad for å se. Månedsabb. på SkyShowtime koster 39,50.  Det kan sikkert funke på smart-tv også. 
 

Finner ikke på smart tv 😳😭

Anonymkode: e254d...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor får du sett den på smart tv? Ser strim har den, men da må man betale 399 for tv2 Play, Viaplay osv som jeg har fra før.

Hva synes du så langt?

Har du sett 1923 også?

Anonymkode: e254d...38e

Ser den på i - pad, men vil tro du kan se den på smart tv med sky appen? 
så langt er den bra- men har en lang pause midt i sesongen nå fordi de sender 1923, som også er veldig bra. 

Anonymkode: 13762...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Finner ikke på smart tv 😳😭

Anonymkode: e254d...38e

Den finnes ikke ennå på Samsung smart tv
Anbefaler å kjøpe en Chromecast og caste til den

Anonymkode: ad822...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den finnes ikke ennå på Samsung smart tv
Anbefaler å kjøpe en Chromecast og caste til den

Anonymkode: ad822...7a3

Hm, orker nok ikke å kjøpe Chromecast, men siden brukeren over nevner iPad så ligger den kanskje på Apple Tv?

Anonymkode: e254d...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 19.04):

Hvor får du sett den på smart tv? Ser strim har den, men da må man betale 399 for tv2 Play, Viaplay osv som jeg har fra før.

Hva synes du så langt?

Har du sett 1923 også?

Anonymkode: e254d...38e

Nå har jeg sett begge. Det var bare 8 episoder hittil i sesong 5, håper at det kommer flere. Og bare 3 så langt i 1923.  Kjempegode begge to 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (21 timer siden):

Nå har jeg sett begge. Det var bare 8 episoder hittil i sesong 5, håper at det kommer flere. Og bare 3 så langt i 1923.  Kjempegode begge to 👍👍

Rikke etter mye om og men begynt på sesong 5. måtte kjøpe via mobilen og caste til Apple Tv. Betalte 79,- for et abonnement. 

Episode 1 i den nye sesongen var heftig. Fantastisk bra, og gleder meg til resten ☺️

Anonymkode: e254d...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist a Yellowstone snart er over. Skulle spart denne til slutt av alle tre seriene. Håper 1923 er like bra. Elsker Costner 😍

Anonymkode: f000c...a60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det 3 første sesongene, syntes egentlig ikke at det var så spennende. Skrukene er liksom så overdrevent onde at det blir teit, også er det lite ved selve Dutton-familien som får meg til å heie på dem. Det er min mening da. Mannen min elsker serien og er helt uenig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 7.2.2023 den 1.32):

Trist a Yellowstone snart er over. Skulle spart denne til slutt av alle tre seriene. Håper 1923 er like bra. Elsker Costner 😍

Anonymkode: f000c...a60

Er ikke over 

Anonymkode: f13d8...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beth er min nye heltinne 😃

Anonymkode: 25f9f...84b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beth er min nye heltinne 😃

Anonymkode: 25f9f...84b

Mer som Lucifer 😛 

Anonymkode: f13d8...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...