Gå til innhold

Rygg- og magesmerter

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Svigerfar" har de siste dagene hatt veldig rygg- og magesmerter.. men ingen vet hva det er.. var på sykehuset fra mandag til tirsdag, hvor de tok masse prøver, uten å finne noe galt! Derfor sendte de han hjem igjen! :frustrert:

Så nå ligger han hjemme med like vonde smerter! Tenk om det er noe alvorlig?!? så bare sender de han hjem.. Han er bare ca. 50 år!

Noen som har noen anelse om hva dette kan være?

Ganske frustrerende at han blir sendt hjem uten at noen vet hva som feiler han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vilt! Gå til flere leger til dere finner en som tar det seriøst. Kan jo ikke fortsette sånn og bare satse på at det går over.

Skrevet

Få tak i en annen lege, NÅ! Han kan ikke gå å verke med slik i lengden!

Første som slo meg er gallebesvær, og om jeg husker rett så viser det oftest på ultralyd.

Skrevet

Det første jeg tenkte på var infeksjon i nyrene og urinveiene.Den gangen jeg hadde nyre-bekkenbetennelse startet det med en urinveisinfeksjon som spredte seg til nyrene og videre til de indre organene. Jeg hadde ingen typiske symptomer på urinveisinfeksjon så de testa det aldri før jeg ble sendt til sykehus med uutholdelige smerter.

Nyrene sitter jo bak på hver sin side som kan gi "ryggsmerter" og en urininfeksjon kan gi utslag som magesmerter, eller som i mitt tilfelle at infeksjonen faktisk har gått videre til de indre organene.

Jeg sier som de andre her,få han til en annen lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...