AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #41 Skrevet 14. november 2022 Dere er nok ikke kompatible med hverandre. Skjønner godt at mannen har behov for å sove når du beskriver arbeidet hans. Kanskje han også har ett større behov for å sove enn deg. Anonymkode: 3c463...7fd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #42 Skrevet 15. november 2022 On 11/13/2022 at 10:16 AM, Embla Othea said: La han få sove. Han er sikkert sliten. Jeg mener det samme. Anonymkode: 0e062...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #43 Skrevet 15. november 2022 La ham sove til 12 når han er hos din mor, og forklar søvnbehovet hans til henne. Så har du hyggelig alenetid med din mor, og dere avventer å ha planer til han er oppe. Det er ganske normalt å sove til 12 på en fridag uten planer man må rekke. Anonymkode: fd85e...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #44 Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 10.25): Det tviler jeg ikke på i det heletatt. Men har han noe å stå opp til, så står han opp med engang han våkner av alarmen. Men sånn som nå, når vi er på besøk hos min bestemor, så har jeg prøvd å vekke han 3-4 ganger. Klokka er nå snart halv elleve, og han spurte om det var noe spesielt vi skulle. Jeg sa nei, men det er kanskje ikke behøvelig å sove hele dagen når vi er borte på besøk. Han sovnet igjen. Kjenner jeg er drittlei Anonymkode: 1cd6a...34b Kan handle om motivasjonen til å stå opp da... han føler seg neppe særlig viktig når dere er hos DIN bestemor. Kan like gjerne sove antagelig. Men du må fortelle han at dette gjør deg flau ovenfor familie osv, men helt ærlig, kanskje han bare blir dratt med uten grunn? Kanskje du kan besøke din familie alene, så kan han sove hjemme? Så får han sove det han vil og du slipper å bli irritert. Anonymkode: 4fbc6...355 1
Ulla Ullsokk Skrevet 15. november 2022 #45 Skrevet 15. november 2022 Gi han d-vitaminer, de sterkeste uten resept, 80mg. Kan gjøre underverker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå