Gå til innhold

Hva koster en PT time idag?

DeLorean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5-700,- på mitt senter. Avhengig av hvilket nivå pt er på og om det kjøpes enkelttimer eller flere samtidig.

Anonymkode: e8b38...85d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 400-1400, skal man tro Finansrådet.no.

Endret av Embla Othea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er rimelig dyrt. Og fire forskjellige PT-nivåer...her skal det melkes penger ja. Ihvertfall på Sats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg jobber som PT. Hos oss faller timeprisen med antallet du kjøper. En enkelt økt koster 950, for timer koster det 900,- per, for 20 timer 850,- … osv ned til 700 for den største pakken.

husk at en (god) pt gjør med enn å telle antall reps; vi kartlegger deg, tar hensyn til skader, mål, trivsel, totalbelastning i livet etc når vi lager opplegg. I tillegg brukes mye tid på å holde seg faglig oppdatert. En god PT skal også,kunne,sette opp egentreningsopplegg til deg. Ofte er man i tillegg tilgjengelig på Mail, messenger, melding ol store deler av døgnet. 

Anonymkode: 6b3a1...1d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper pakker på 10 timer som koster 7500 kr på mitt lokale treningssenter. Har trent med min pt i to år og digger det! Selv om jeg ikke har råd til noe særlig annet, er det fantastisk å investere i kroppen og hodet på den måten.

Anonymkode: 5427d...79e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...