Gå til innhold

Hva koster en PT time idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det avhenger kanskje av senter og sted i landet, men sånn ca. pris?

Jeg trener på Sky Fitness.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-700,- på mitt senter. Avhengig av hvilket nivå pt er på og om det kjøpes enkelttimer eller flere samtidig.

Anonymkode: e8b38...85d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mellom 400-1400, skal man tro Finansrådet.no.

Endret av Embla Othea
Skrevet

Ser det er rimelig dyrt. Og fire forskjellige PT-nivåer...her skal det melkes penger ja. Ihvertfall på Sats.

Skrevet

Tilbyr PT massasje og?

Anonymkode: b88fe...84d

Skrevet

Hei. Jeg jobber som PT. Hos oss faller timeprisen med antallet du kjøper. En enkelt økt koster 950, for timer koster det 900,- per, for 20 timer 850,- … osv ned til 700 for den største pakken.

husk at en (god) pt gjør med enn å telle antall reps; vi kartlegger deg, tar hensyn til skader, mål, trivsel, totalbelastning i livet etc når vi lager opplegg. I tillegg brukes mye tid på å holde seg faglig oppdatert. En god PT skal også,kunne,sette opp egentreningsopplegg til deg. Ofte er man i tillegg tilgjengelig på Mail, messenger, melding ol store deler av døgnet. 

Anonymkode: 6b3a1...1d7

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper pakker på 10 timer som koster 7500 kr på mitt lokale treningssenter. Har trent med min pt i to år og digger det! Selv om jeg ikke har råd til noe særlig annet, er det fantastisk å investere i kroppen og hodet på den måten.

Anonymkode: 5427d...79e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...