Gå til innhold

Hva tenker du om kvinner som bygger store muskler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du det er fint? Kunne du tenkt det å gjøre det hvis det ikke krevde voldsomt med trening og strengt kosthold?

Anonymkode: 4a029...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvertfall at vi damer som bygger muskler ikke bryr oss om hva hvermansen mener om det.

Anonymkode: 3a100...823

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor store de er, om de er proporsjonerte, og om det er "rene".

Oppfatter kvinner som bruker 80% av tida på rumpe/lår som usikre, hvor de prøver å oppnå dagens latterlige kvinneideal ifht. kropp med sånn megaræv.

Anonymkode: 8e6bc...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er fint overhodet. Det syns jeg heller ikke om menn som har overdrevet store muskler. Da foretrekker jeg heller en dvask kropp faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Jeg synes det er bra, trening er bra, det er en fin og sunn hobby. Store muskler kan være så mangt. Jeg synes ikke store muskler på overkroppen kler damer. Sterke ben, store lårmuskler er veldig hot. Stram og fin overkropp, flat og definert mage er veldig fint, men ikke store armer. Men, helt vanlige damer fine nok. Litt fett på kroppen er vakkert det også. Men trening er alltid bra, for helse og velvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer store muskler da? Marit Bjørgen eller fitness -modeller?

Anonymkode: 8a91e...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint å ha markerte muskler både som kvinne og mann

Jeg er lav, og har en eksplosiv muskeltype med korte fibre, så jeg får "kuler" veldig fort, selv som dame. Jeg liker at det synes at jeg bruker noen timer i uka på å bevege på kroppen 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Synes du det er fint? Kunne du tenkt det å gjøre det hvis det ikke krevde voldsomt med trening og strengt kosthold?

Anonymkode: 4a029...bc0

Jeg synes det er fint. Og har hatt sånn kropp i mange år. 

For meg krever det ikke voldsomt med trening og strengt kosthold. Men noe dedikert er jeg, for all del. Flaks med gener i tillegg. 

De idiotiske kommentarene som har kommet i alle årene, er de verste. Blir helt matt over hva folk klarer å gulpe opp av kommentarer! 

Anonymkode: fac7f...089

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva man mener med store. Slik Funkygine ser ut synes jeg er nydelig.

Anonymkode: 67b0f...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en datter som gjør det, og er veldig lite happy med det. Hvorfor se ut som en bygningsarbeider liksom? Nydelige jenta som driver og ødelegger det feminine med seg selv. Jeg har ikke sagt noe til henne, men jeg antar hun kjenner meg så godt at hun vet at jeg ikke liker det. 

Anonymkode: f9094...c6a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker like lite om det som kvinner som ligger å spiser donuts på sofaen til en dårlig serie på tv. At de liker det de gjør 😉

Nå er jeg dame selv. Og liker også at folk gjør det , som gjør de selv glade. 

Så ja til muskler hvis de selv liker det 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye på det.

Men jeg synes det er attraktivt hos en potensiell kjæreste. Alt fra godt trent til normal tynn tiltaler meg. 

Men hos kvinner generelt kan jeg ikke se hva det angår meg. Hvis de liker å trene og blir fornøyd med seg selv så er vel det positivt uavhengig av hva jeg måtte mene. 

Endret av c_buk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dem kan få fertilitetsproblemer. Testosteronet stiger veldig mye i kvinner som trener mye  styrke.  Nummer en beste måte å få opp testosteronet på i menn  er mye fysisk trening når det gjelder musklaturen spesielt tunge løft.

Anonymkode: 5b71d...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er helt tipp topp. Alle damer burde trene tungt og bygge muskler, like mye som menn.

Anonymkode: 31fff...a0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har en datter som gjør det, og er veldig lite happy med det. Hvorfor se ut som en bygningsarbeider liksom? Nydelige jenta som driver og ødelegger det feminine med seg selv. Jeg har ikke sagt noe til henne, men jeg antar hun kjenner meg så godt at hun vet at jeg ikke liker det. 

Anonymkode: f9094...c6a

Jeg ville tenkt at det er supert at hu er sterk og sunn, og syns i tillegg det er både fint, elegant og feminint faktisk. 

Anonymkode: 13577...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...