AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Del Skrevet 12. november 2022 Min samboer og jeg skal gifte oss neste år. Nå har det oppstått problemer med forloveren min. Forloveren min og jeg har kjent hverandre hele livet. Da hun fikk vite om forlovelsen og ble spurt om å være forlover, var hun kjempeglad og utrolig engasjert. Siden den gang har det bare gått nedover. Vi bor på hver vår kant av landet, så kommunikasjonen vår skjer hovedsakelig over telefon. Hun kan eksempelvis starte en samtale på melding eller stille meg spørsmål der en sjelden gang, men svarer ikke når jeg svarer henne. Ei heller svarer hun når jeg stiller spørsmål. Ikke en gang når jeg sender henne bilder av potensielle kjoler og spør hva hun mener om dem. For noen uker siden reagerte jeg på at hun snakket mindre med meg enn vanlig, og ikke svarte meg på det jeg sendte. Kanskje kunne det være noe i hennes liv som var årsaken, tenkte jeg. Da forsøkte jeg å høre hvordan det går med henne og om det var en årsak til at hun var stille. Den gang sa hun at alt var bra med henne. Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere situasjonen. Bør jeg konfrontere henne, eller håndtere dette på et annet vis? Anonymkode: f4c20...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Del Skrevet 12. november 2022 Finn deg noen andre. Dette høres slitsomt ut Anonymkode: ea2c6...ddb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Del Skrevet 12. november 2022 Bytt forlover. Anonymkode: 927eb...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Del Skrevet 12. november 2022 TS her: Hvordan sier man til noen at de ikke får være forlover lenger da? Anonymkode: f4c20...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Del Skrevet 12. november 2022 Men forventer du kanskje litt mye av henne? Hun er jo ikke din ansatt. Anonymkode: 7f0b4...dd8 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Del Skrevet 12. november 2022 Hun er sikkert øei mas om bryllup. Anonymkode: b235c...107 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Del Skrevet 12. november 2022 Det er jo egentlig litt dumt å velge forlover så langt unna. Skal hun fly inn å arrangere utdrikningslag ect? Anonymkode: 7f0b4...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 12. november 2022 #8 Del Skrevet 12. november 2022 Tenker du kanskje burde ha avklart på forhånd hva du forventer av henne... Tenker hun synes det ble litt mye og har derfor trukket seg tilbake. Dumt av henne å ikke gi deg beskjed men minst like dumt av deg å ikke forklare hva du forventer. Hvis det er slik at å være forlover nærmest blir en deltidsstilling så skjønner jeg jo at man trekker seg unna. Dere er og venner og hvis alt nå bare dreier seg om deg og bryllup så blir det jo en skjevfordeling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Del Skrevet 12. november 2022 Har verken mast eller hatt store forventninger. Hadde jeg gjort det, ville jeg forstått hun var lei. Er såpass tidlig i planleggingen at det eneste jeg har spurt om hennes mening om er kjolen, dog. uten å få svar. De andre «samtalene» har vært om helt andre ting enn bryllup. Anonymkode: f4c20...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #10 Del Skrevet 12. november 2022 Du bør nok prøve å begrense hvor mye du sender henne. Du må huske at det ikke er hennes bryllup, og selv om hun er glad på dine vegne og for å være forlover, så er ikke dette høydepunktet i hennes liv. Det kan oppleves som veldig masete hvis du kontakter henne flere ganger i uka, med tanker om utdrikningslaget, kjole, lokal, musikk, mat etc. Kommende bruder er veldig intense når de er i planleggingsfasen. Anonymkode: 337d2...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #11 Del Skrevet 14. november 2022 Kan du velge din søster som forlover isteden? Anonymkode: 6660b...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Du skriver ikke noe om at dere er nære venninner, bare at dere har kjent hverandre hele livet. Kan det likevel være at denne relasjonen ikke er tett nok til at hun blir gitt rollen som forlover? Det vanligste er jo å velge sin beste venninne eller sin søster som forlover. Har du ikke en venninne du kan velge istedet? Anonymkode: c475c...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå